football360 logo
360-club
360-club-icon

کروس: می‌دانستم کارلتو ناراحت می‌شود؛ پیش‌بینی می‌کردم امباپه بیاید

01 آبان 1403 ساعت 14:1919 نظر
تونی کروس در دوران بازنشستگی‌اش هم همچنان فعال و پویا است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، تونی کروس هافبک خوش‌فکر آلمانی حالا سابق رئال مادرید که هنوز جای خالی‌اش در ترکیب این فصل لوس‌بلانکوس پر نشده  در مصاحبه‌ای با نشریه اسپانیایی مارکا به نکات جالبی درباره زندگی‌اش در دوران پس از فوتبال اشاره کرده است.

 زندگی بعد بازنشستگی

کارها خوب پیش می‌رود و خوشحالم. درست است زندگی سختی‌های خودش را دارد اما مثل قبل خوشحالم. چندین پروژه را رهبری می‌کنم و زندگی خوبی دارم.

حضور پررنگ در کارهای مختلف 

حالا کارم متفاوت است و باید در مورد پروژه‌ها و راه اندازی ان‌ها بیشتر فکر کنم. می‌خواهم همه چیز به درستی پیش برود. مثلا در مدرسه فوتبال بچه‌های زیادی دارم که می‌خواهم پیشرفت کنند و برای این لازم است برنامه‌های تمرینی تدارک ببینم. قبلا عادت داشتم بروم سر تمرین ، بازی کنم و برگردم اما الان باید بیشتر فکر کنم. از  طرفی دیگر خیریه را هم دارم. انجا از کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت حمایت می‌کنیم. خوشحالم بچه‌هایم سالم هستند.

ورود به صنعت مدلینگ 

خیلی مهم است اسپانسری مثل مارکوپولو داشته باشم. معمولا کارهای دیوانه‌وار نمی‌کنم و دنبال برندی بودم که شیک و ساده و جدی باشد اما اینکه بنری به بزرگی یک ساختمان نصب کنند، تصمیم من نبوده!

واکنش خانواده به خداحافظی از فوتبال 

پسر بزرگم بیشتر اذیت می‌شود چون عادت داشت من را داخل استادیوم ببیند اما در کل خوشحال هستند چون الان بیشتر در خانه کنار خانواده هستم. دخترم خیلی خوشحال است و اصلا از چیزی ناراحت نیست و امیدوارم پسرم هم به زودی با این وضعیت کنار بیاید.

ورزش متوقف نمی‌شود 

ورزش کردن را متوقف نکردم. فقط 2 یا 3  روز بعد یورو استراحت و بعد دوباره شروع کردم. چیزی در درونم من را به سمت حرکت کردن هل می‌دهد. بازی نمی‌کنم اما هنوز فعال هستم.

ورزش‌هایی به جز فوتبال 

می‌دوم ، تنیس بازی و داخل خانه تمرین میکنم. عاشق ورزش کردن هستم و این کار را با  روشهای مختلف انجام می‌دهم.

سبک زندگی همچنان سالم 

هنوز همان گونه هستم. من کارهای دیوانه وار انجام نمی‌دادم و به خوبی از خودم مراقبت می‌کردم تا مصدوم نشوم و احساس خوبی داشته باشم. چیزهایی که قبلا نمی‌خوردم را الان هم مصرف نمی‌کنم.هنوز همان گونه هستم چون می‌خواهم احساس خوبی داشته باشم. 

اعلام تصمیم به کارلتو

همسرم از همان اول در جریان بود چون ما چند ماه در مورد این موضوع صحبت کردیم و اتفاقا خوشحال شد  چون حالا من بیشتر در خانه هستم. بیشتر در مورد پسر بزرگترم نگران به نظر می‌رسیدم چون می‌دانستم عاشق این است  من را از تلویزیون و در استادیوم ببیند. او ۴ فینال اروپا دیده و به عنوان یک بچه هضم این موضوع براش سخت بود.

اطلاع دادن به کارلتو سخت به نظر می‌رسید چون او انتظار داشت بما نم و ما رابطه خیلی خوبی هم باهم داشتیم و داریم. او اولین مربی من در مادرید بود. به هر حال هر شروعی یک پایانی دارد.

گفتن خداحافظی ناگهانی به آنچلوتی 

 اصلا راحت نبود. می‌دانستم قرار نیست عصبانی بشود اما خب ناراحت می‌شد! برای من هم سخت بود چون یک رابطه فوق‌العاده به پایان رسید. باید لحظه مناسب را انتخاب می‌کردم و خوشحال بودم  با اختلاف لالیگا رو بردیم. با خودم گفتم الان وقت خوبی است! بهترین زمان بین قهرمانی لالیگا و فینال اروپا بود. اگر زودتر قهرمان لالیگا نمی‌شدیم اعلام نمی‌کردم چون نمی‌خواستم روی تیم تاثیر بگذارم.

آمدن امباپه به مادرید و تاثیر روی خداحافظی 

 این تصمیم به  بازیکن بستگی ندارد. می‌دونستم امباپه می آید و خوشحالم الان در مادرید است. روی تصمیم من تاثیر نداشت. می‌توانست 2 سال پیش بیاید.

رابطه عالی با فدریکو والورده

همان روز اول آمد به من گفت من الگوی او هستم و همین باعث شد ارتباط نزدیکی باهم داشته باشیم و تلاش کنم به او کمک کنم. اولین بار سال ۲۰۱۹ اورا دیدم و فهمیدم بازیکن بسیار خوبی است. از سبک بازی او خیلی خوشم آمد. کیفیت بالایی داشت و جانش را زمین بازی می‌داد. هر سال بازی‌های بسیار زیادی انجام می‌دهد و همچنان با شخصیت بالایی خودش آن کیفیت را حفظ کرده. او همچنان مشتاق یادگیری است و به بقیه کمک می‌کند. من  را هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان یک فرد دوست دارم. حالا که شماره 8 را به او دادم، باید مسئولیت و ریسک‌ها را بپذیرد. به او ایمان دارم و می‌دانم که موفق می‌شود.

انتخاب لحظه‌ای در مادرید

 خداحافظی همیشه سخت است و مادرید همیشه در قلب من می‌ماند. روز بازی با بتیس برای قهرمانی در لالیگا بسیار خاص بود. جایی که 85 هزار هوادار برای دیدن خداحافطی من آمده  بودند. آن لحظه همیشه در قلب من می‌ماند. جدا از تمام لحظات و افتخارات، من عاشق آن لحظه آخر هستم.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...