football360 logo
360-club
360-club-icon

تیم رویایی دور هشتم فوتبال فانتزی؛ غیبت تیم‌های مدعی

02 آبان 1403 ساعت 18:3032 نظر
در تیم رویایی این هفته ذوب‌آهن بیشترین نماینده را دارد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، دور هشتم فوتبال فانتزی با برگزاری ۵ مسابقه دنبال شد. ۳ تیم از ۴ نماینده ایران در آسیا در این هفته غیبت داشتند و بازی آن‌ها در دور دیگری از فوتبال فانتزی لحاظ خواهد شد. استقلال تنها تیم مطرحی بود که در این هفته به میدان رفت متحمل شکست سنگینی شد و در تیم رویایی نماینده‌ای نداشت. تیم رویایی این دور از فوتبال فانتزی با ۱۲۰ امتیاز شکل گرفت.

دروازه‌بان: ادسون ماردن

تنها ۲ دروازه‌بان در این هفته کلین‌شیت کردند که یکی از آن‌ها ادسون ماردن بود. ماردن، دروازه‌بان چادرملو اردکان در این هفته برای سومین‌بار در این فصل کلین‌شیت کرد. ماردن بهترین بازیکن زمین هم شد و ۲ امتیاز برای تعداد مهار گرفت و با ۱۱ امتیاز، امتیازآورترین دروازه‌بان هفته شد. ماردن در فرم خوبی به سر می‌برد و در ۵ بازی گذشته به طور متوسط ۵.۶ امتیاز کسب کرده است.

مدافعان: صائب محبی، شایان مصلح و امیرحسین جدی

دور هشتم فوتبال فانتزی بسیار پرگل بود و میانگین ۳.۴ گل در هر بازی به‌ثبت رسید و همین مساله موجب شد تا کمترین تعداد مدافع در تیم فانتزی حضور داشته باشند. صائب محبی مدافع هوادار اولین گل غیرپنالتی این تیم را به‌ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین شد و ۱۱ امتیاز گرفت. ۲ مدافع دیگر تیم رویایی ۲ مدافع ذوب‌آهن هستند. شایان مصلح و امیرحسین جدی در این هفته ۶ امتیاز گرفتند.

هافبک‌ها: محمدامین کاظمیان، تیوی بیفوما، بهنام برزای، محمدمهدی لطفی و علی خدادادی

محمدامین کاظمیان و تیوی بیفوما عملکرد خوبی در این هفته داشتند. کاظمیان در این هفته ۱۴ امتیاز گرفت و در صدر جدول امتیازآورترین بازیکنان این فصل از فوتبال فانتزی ایستاد. تیوی بیفوما هم هفته درخشانی را پشت سر گذاشت و با ۱۳ امتیازی که گرفت در رده سوم امتیازآورترین بازیکن فصل قرار گرفت. بهنام برزای تنها بازیکنی بود که از یکی از تیم‌های بازنده این هفته به تیم رویایی راه یافت. علی خدادادی و محمدمهدی لطفی از دیگر هافبک‌های موفق این هفته بودند.

مهاجمان: محید علیاری و کاینا نونیز

کاینا نونیز در کنار تیوی بیفوما بهترین زوج این فصل را شکل دادند و در بازی با مس رفسنجان هر کدام یک‌بار به طرف مقابل پاس گل داد. نونیز در این هفته ۱۴ امتیاز کسب کرد. مجید علیاری مرد اول ذوب‌آهن در جریان پیروزی پرگل برابر استقلال بود. این بازیکن ۲ گل از ۳ گل تیمش را زد و ۱۳ امتیاز نصیب‌اش شد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...