football360 logo
360-club
360-club-icon

محمدامین کاظمیان در گفت‌وگو با «فوتبال 360»؛ دغدغه آلومینیوم فقط نتیجه است

03 آبان 1403 ساعت 10:306 نظر
مهاجم 4 گله آلومینیوم اراک در این فصل درباره شرایط فنی تیمش صحبت کرد.

به گزارش فوتبال 360، در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، آلومینیوم اراک در جدال مقابل فولاد خوزستان برد شیرین و دلچسبی را جشن گرفت و در شرایطی‌که تیم مجتبی حسینی با گل محمد امین کاظمیان از روی نقطه پنالتی پیش افتاده بود، ایرالکو در پایان نیمه نخست دو گل دریافت کرد و این موضوع باعث شد در نیمه دوم تیمِ حسینی برای جبران گل‌های خورده، تلاش بیشتری داشته باشد که این اتفاق در نهایت به یک کامبک خاص از آلومینیوم اراک ختم شد. عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان و پس از آن رحمان جعفری 3 گل برای ایرالکو به‌ثمر رساندند تا در پایان بازی آلومینیوم با نتیجه 4 بر 2 در این دیدار مقابل شاگردان یحیی گل محمدی به پیروزی برسد و 3 امتیاز ارزشمند به حساب این تیم واریز شود.

با این‌حال اراکی‌ها که در لیگ بیست‌وچهارم برای پیروزی تا هفته پنجم منتظر ماندند، ابتدا خیبر خرم آباد و ذوب‌آهن را شکست دادند و سپس موفق به کسب پیروزی برابر فولاد شدند و اکنون با کسب 12 امتیاز از 8 دیدار، در رتبه ششم جدول ایستاده‌اند. در چنین شرایطی، با محمدامین کاظمیان ستاره گلزن اراکی‌ها که در صدر جدول گلزنان هم حضور دارد، در «فوتبال 360» گفت‌وگو داشتیم و با او درباره شرایط این روزهای تیمش صحبت کردیم.

*یک پیروزی و یک کامبک شیرین مقابل تیم فولاد خوزستان داشتید؛ فکر می‌کردید در چنین شرایطی قرار بگیرید؟

بازی خیلی خوبی بود و می‌دانستیم بعد از فیفادی، بازی سختی خواهد بود چون 2 هفته می‌شد که بازی نکرده بودیم و در شرایط بازی نبودیم. خدا را شکر توانستیم با یک بازی خوب، برنده باشیم و تیم فولاد هم توانسته بود در این مدت نتایج خوبی بگیرد اما خدا را شکر ما جلوی آن‌ها بهتر کار کردیم و موفق شدیم برنده بازی باشیم.

*خودت فکر می‌کردی در این مقطع آقای گل لیگ شوی؟

در فوتبال هر چیزی قابل تصور است ولی باز هم برای من در اولویت وضعیت تیمی است و از آمار فردی خیلی بیشتر برای من مهم است. خوشحال هستم که در این مدت موفق شدم برای تیمم نقش پررنگی ایفا کنم و هم تیم نتیجه بگیرد و هم آمار خودم را ارتقا بدهم.

*آلومینیوم تا بازی با خیبر که هیچ بردی نداشت اما به یک‌باره، بردها پشت سر هم از راه رسید و الان وضعیت تیم شما خیلی خوب است.

ما ابتدای فصل اسیر بدشانسی‌های بدی شدیم که البته فوتبالی بود و برای هر تیمی در هر مقطعی اتفاق می‌افتد. ما در چند بازی در دقیقه پایانی گل خوردیم و مثلا در بازی با استقلال خوزستان که در اهواز برگزار می‌شد، می‌توانستیم برنده باشیم اما فوتبال روی خوبش را به ما نشان نداد. حتی در بازی با پرسپولیس اگر توپ‌های ما داخل چارچوب بود، می‌توانستیم برنده باشیم. بعد از آن با توجه به بالا بردن تمرکز تیمی و همچنین بازیکنان خوب و کادرفنی فوق العاده‌ای که داریم شرایط را تغییر دهیم و در راس همه این‌ها، خود آقا مجتبی (حسینی) هستند که به ما کمک کرد وضعیت را بهبود ببخشیم.

*الان تیم شما در بسیاری از آمارهای فردی خوب ظاهر شده. خودت که آقای گل هستی، عارف حاجی‌عیدی با 3 گل برترین هافبک لیگ از حیث گلزنی است و همین‌طور بهرام گودرزی و امین‌ جهان‌کهن با 3 پاس گل از مهندس‌های لیگ امسال هستند. چه خبر شده در تیم شما؟

تیم ما یک تیم جوان و یک‌دست است. از خصوصیات شاخص آقا مجتبی حسینی که همه شماها هم می‌دانید این است که یک تیم باانگیزه، متحد، جوان و یک‌‎‌دست را مدیریت می‌کند. ما توانستیم در آمارهای مختلف فردی صدرنشین باشیم اما واقعا هدف و دغدغه همه ما این است که ابتدا تیم نتیجه بگیرد و بعد از آن هر کسی برای خودش می‌خواهد کاری کند انجام دهد. 

*آلومینیوم در این تابستان چند بازیکن مهم را از دست داد و این تغییرات چه تاثیری روی تیم شما گذاشته؟

بازیکنانی بودند که برخی سرباز شدند یا قراردادشان تمام شد که رفتند تا بازیکنان جدید جذب شوند اما خدا را شکر این بازیکنان جدید که به تیم ما آمدند جا افتادند و حس می‌کنم امسال تیم ما بهتر از سال‌های قبل است و انشالله به هدفی که داریم می‌رسیم.

*هدف گذاری خودت چگونه است؟

در این 3-2 ساله شرایط خوبی داشتم و دقیقاً هدف خودمم این است که به تیم ملی دعوت شوم. انشالله نظر مثبت کادرفنی را جلب کنم تا به هدفی که دارم برسم.

*در ادامه راه، بازی‌های سختی در انتظار تیم شما است و 2 بازی بعدی‌تان باید برابر سپاهان و تراکتور قرار گیرید؛ در این 2 بازی حس می‌کنی شرایط به چه سمتی برود؟

این روند ادامه دارد و ما هم تیمی هستیم که بازی به بازی جلو می‌رویم. هر بازی مطمئن باشید مسائل تاکتیکی و فنی خودش را دارد و این شرایطی که داریم می‌خواهیم از این پیجی که در پیش داریم گذر کنیم تا در بالای جدول کماکان بمانیم.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...