football360 logo
360-club
360-club-icon

رفسنجانی‌ها درباره سرمربی به جمع‌بندی رسیدند؛ یک گام تا امضا

02 آبان 1403 ساعت 17:3042 نظر
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا ساعاتی دیگر از جانشین محرم نویدکیا در رفسنجان رونمایی خواهد شد.

به گزارش فوتبال 360، داستان محرم نویدکیا با مس رفسنجان وقتی نارنجی‌پوشان با ساکت الهامی به بن‌بست و بحران رسیده بودند، آغاز شد و در چند ماه اول فوق‌العاده پیش رفت. آن‌ها حتی به فینال جام حذفی هم راه پیدا کردند و در گام آخر مقابل سپاهان بود که پای‌شان لغزید و جام برای‎‎‌شان از دست رفت.

انتظار می‌رفت مس بتواند با محرم نویدکیا در فصل جدید نمایشی خیره‌کننده‌تر داشته باشد، اما طی 6 مسابقه تنها یک برد و یک تساوی کسب کردند تا در روزهایی که نویدکیا به ادامه مشکلات مالی تیم معترض بود، سرانجام تصمیم به استعفا بگیرد؛ استعفایی که با اصرار مدیران باشگاه رفسنجانی برای بازگشتش همراه شد، ولی او تصمیم خود را گرفته بود و بازنگشت.

پس از آن مدیران باشگاه مس رفسنجان شرایط چند مربی را زیر ذره‌بین بردند و در راس آن‌ها وضعیت چند مربی نظیر جواد نکونام، مسعود شجاعی، سعید دقیقی و محمد ربیعی به صورت جدی‌تر مورد بررسی قرار گرفت.

از عدم توافق با نکونام، ربیعی و دقیقی تا مذاکرات موفق با شجاعی

درنهایت پس از چند هفته مدیران باشگاه رفسنجانی به دلایل مختلف موفق به توافق با جواد نکونام، محمد ربیعی و سعید دقیقی نشدند و مسعود شجاعی را در اولویت قرار دادند. در همین راستا طی روزهای اخیر تصمیم‌سازان باشگاه مس رفسنجان و مسعود شجاعی پای میز مذاکره نشسته‌اند، که از این شهر خبر می‌رسد جلسات به نتیجه رسیده و برای شروع همکاری به توافق اولیه بر سر مسائل مختلف دست یافته‌اند.

در انتظار معارفه قریب‌الوقوع شجاعی

قرار است باشگاه مس رفسنجان که با کسب 5 امتیاز از 7 مسابقه رتبه نازل چهاردهم را در جدول رده‌بندی در اختیار دارد، طی ساعات آینده از مسعود شجاعی سرمربی جدید خود رونمایی کند و این مربی در مصاف با ملوان که روز جمعه پیش‌رو برگزار می‌شود، کارش را به صورت رسمی آغاز کند.

اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد قرار است تا پایان امشب ( دوم آبان‌ماه) باشگاه مس رفسنجان از شجاعی رونمایی کند تا کاپیتان سابق تیم ملی پس از مدتی که به عنوان مربی-بازیکن در تراکتور پس از علیرضا منصوریان کار کرد و همینطور برهه‌ای که فصل گذشته در هوادار حضور داشت، سومین ماجراجویی خود را در عرصه مربیگری در رفسنجان آغاز کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...