football360 logo
360-club
360-club-icon

حسین‌زاده، امید اصلی اسکوچیچ؛ آقای گلی برای تمام جام‌ها

02 آبان 1403 ساعت 22:00212 نظر
امیرحسین حسین‌زاده با به‌ثمر رساندن 2 گل مقابل روشن تاجیکستان، همانند لیگ به بهترین گلزن تراکتور در این مسابقات هم تبدیل شد.

به گزارش فوتبال 360، تیم فوتبال تراکتور به روند باخت‌های سریالی تیم‌های ایرانی در این هفته از مسابقات آسیایی (لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا2) خاتمه داد و موفق شد با نتیجه پرگل 3 بر یک از سد میزبان خود روشن تاجیکستان بگذرد و با 6 امتیاز جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی گروه نخست را تضمین کند.

امیرحسین در آسیا هم آقای گل تراکتور است

ستاره اصلی پرشورها در این مسابقه امیرحسین حسین‌زاده بود. بازیکن آماده این فصل تیم دراگان اسکوچیچ 2 گل نخست این تیم را به ترتیب با یک ضربه سر و یک بغل پای ساده به‌ثمر رساند تا تیمش در مسیر پیروزی قرار بگیرد. حالا بازیکن اسبق استقلال با 3 گل، بهترین گلزن این فصل تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا 2 به‌حساب می‌آید. او در مسابقه نخست هم یکی از 3 گل تیمش را وارد دروازه الوکره کرد تا نشان دهد برای این فصل برنامه‌های فراوانی دارد. حالا مهاجم تراکتور یک مدعی جدی برای آقای گلی در لیگ قهرمانان آسیا2 هم خواهد بود.

روشن به هوادار پیوست

فراموش نکنیم که بازیکن پیشین شارلوا بلژیک در لیگ برتر هم به همراه محمدامین کاظمیان با 4 گل، آقای گل است. حسین‌زاده پیش از روشن، در یک مسابقه دیگر هم طی این فصل دبل کرده بود و آن هم مربوط به مصاف با هوادار می‌شود. رقابتی که با برتری 4 بر یک تبریزی‌ها تمام شد و امیرحسین به جز 2 گل، یک پاس گل هم به نام خود ثبت کرد. رد پای او در آخرین پیروزی تراکتور هم دیده می‌شود. حسین‌زاده زننده تنها گل جدال حیاتی برابر سپاهان نام گرفت. مس رفسنجان نیز دیگر قربانی حسین‌زاده در این فصل بود. در آن پیکار امیرحسین یکی از 2 گل تیمش را وارد دروازه نارنجی‌پوشان کرد.

حسین‌زاده، امید اصلی اسکوچیچ در خط حمله

حالا حسین‌زاده با 7 گل زده، بهترین گلزن این فصل تراکتور است و یکی از امیدهای اصلی دراگان اسکوچیچ جهت موفقیت در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا2 و حتی جام حذفی به حساب می‌آید. باید دید این روند فوق‌العاده از سوی این بازیکن بااخلاق تا چه زمانی ادامه‌دار خواهد بود. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...