football360 logo
360-club
360-club-icon

صدرنشینی شهربابکی‌ها در ایام سکونشینی فکری/ رقابت مویرگی صنعت‌نفت و پیکان برای بازگشت به لیگ برتر

02 آبان 1403 ساعت 20:0024 نظر
مسابقات هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران با برتری تیم‌های مدعیِ مس شهربابک، صنعت‌نفت آبادان و پیکان تهران پیگیری شد.

به گزارش فوتبال 360، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران به هشتمین هفته فعالیت خود رسید و در حالی‌که طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی سازمان لیگ، قرار است پرونده هفته هشتم با نبرد تیم‌های مس سونگون ورزقان و پالایش نفت بندرعباس بسته شود، 8 مسابقه دیگر این هفته امشب به انجام رسید؛ جایی‌که در مهم‌ترین بازی‌ها، مس شهربابک به مصاف شهرداری آستارا رفت، صنعت‌نفت آبادان میهمان شهرداری نوشهر بود و تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران رودرروی هم قرار گرفتند.

نارنجی‌ها پنجمین برد را جشن گرفتند و صدرنشین شدند

مس شهربابک که بعد از کسب 2 برد پیاپی، هفته گذشته در داربی کرمان مقابل مس کرمان متوقف شد، امشب در دیداری خانگی به مصاف شهرداری آستارا رفت. در حالی‌که محمود فکری به دلیل محرومیت روی نیمکت نارنجی‌پوشان حضور ندارد، شاگردان او امشب عملکرد درخشانی برابر حریف شمالی خود داشتند و درخشش علیرضا ولی‌زاده و دبل گلزنی او باعث شد تا مسی‌ها بتوانند پنجمین بردشان در هفته هشتم را به‌دست آورند و با 17 امتیاز به صدر جدول لیگ آزادگان راه یافتند.

تیمِ فراز در راه صعود به لیگ برتر

شاگردان فراز کمالوند در تیم صنعت‌نفت آبادان امشب در دیداری بیرون از خانه میهمان شهرداری نوشهر بودند. شاگردان فراز کمالوند موفق شدند در نیمه نخست توسط حسین سنگرگیر به گل برتری برسند و آن‌ها در نیمه دوم موفق شدند از برتری یک‌گله خود حراست کنند تا برای چهارمین بازی پیاپی بدون باخت کار خود را پیش ببرند. برد در بازی امشب باعث شد تا صنعت‌نفت هم‌امتیاز با مس شهربابک شود و زردپوشان به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول نام‌شان به چشم می‌خورد.

پیکان حریف بحران‌زده را برد و مدعی ماند

پیکانی‌ها بعد از تحمل شکست خانگی در بازی گذشته برابر بعثت کرمانشاه، امشب در دیداری بیرون از خانه میهمان نفت مسجدسلیمانِ بحران‌زده بودند. شاگردان امید روانخواه که در جست‌وجوی رسیدن به 3 امتیاز بودند، توسط مجتبی حق‌دوست به گل برتری رسیدند که سجاد موسوی گل خورده را پاسخ داد اما رضا رضایی برابر تیم سابق خود درخشید و توانست نفتی‌ها را باز کند تا در شب گلزنی حق‌دوست و رضایی، مس شهربابک با نتیجه 2 بر یک مقابل نفت به پیروزی برسد و با 16 امتیاز در رتبه سوم قرار گیرد.

آریو متوقف شد، بعثت و سایپا فرصت‌سوزی کردند!

آریو اسلامشهر که هفته گذشته در قامت تیم صدرنشین کار خود در لیگ آزادگان را به پایان برد، امشب در دیداری بیرون از خانه میهمان داماش گیلان بود که شاگردان وحید بیاتلو برابر داماشِ 10 نفره ناکام در کسب پیروزی بودند و با تساوی بدون گل کار خود را به پایان بردند. بعثت کرمانشاه و سایپا تهران هم در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته رودرروی هم قرار گرفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در جدول لیگ آزادگان، آریو با 15 امتیاز در رتبه چهارم جدول است و بعثت کرمانشاه و سایپا هم با 14 امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

فجرسپاسی و پارس جنوبی همسایه هم شدند

در سایر دیدارها، فجرسپاسی شیراز برابر مس کرمان به تساوی بدون گل رضایت داد تا شاگردان پیروز قربانی هم 14 امتیازی شوند و پارس جنوبی جم مقابل نفت‌وگاز گچساران پیروز شد تا جمی‌ها هم 14 امتیازی شوند و فاصله تیم اول تا هشتم جدول رده‌بندی لیگ آزادگان تنها 3 امتیاز باشد! نیروی زمینی هم در خانه با یک گل از سد شهر راز شیراز گذشت که یونس دلفی از روی نقطه پنالتی برای نیروی زمینی گل زد تا اولین برد این تیم در فصل جاری لیگ آزادگان به‌ثبت برسد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...