football360 logo
360-club
360-club-icon

ذوبی‌ها در سودای ورود به کورس مدعیان؛ گل‌گهرِ جان‌سخت در جستجوی سومین برد فصل

03 آبان 1403 ساعت 17:304 نظر
یکی از دوئل‌های حساس در بین تیم‌های بالای جدولی، تقابل ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان است.

به گزارش فوتبال 360، نهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از فردا (جمعه) فعالیت خود را آغاز می‌کند که طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی مسئولان سازمان لیگ، 2 دیدار به صورت همزمان از ساعت 17:45 به انجام می‌رسد و 2 مسابقه هم از ساعت 18 آغاز خواهد شد. در یکی از 2 مصاف آغازین هفته نهم، ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان یکی از دوئل‌های حساس هفته است و تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان باید برابر هم صف‌آرایی کنند و برای ورود به کورس مدعیان، دو تیم نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز مصاف فردا دارند؛ آن‌هم در حالی‌که تقابل ذوب‌آهن و گل‌گهر، یکی از 4 مصاف این هفته است که با استفاده از تکنولوژی (VAR) به انجام می‌رسد.

هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران (جمعه 4 آبان‌ماه - ساعت 17:45)

ذوب‌آهن اصفهان - گل‌گهر سیرجان

داور: میثم حیدری

ورزشگاه فولادشهر اصفهان

ذوبی‌ها هفته گذشته در قامت تیم برتر هفته کار خود را به پایان بردند و با شگفتی‌سازی موفق شدند در تهران برابر استقلال، بردی 3گله را به‌دست آورند؛ آن‌هم در حالی‌که 2 دیدار پیش از جدال با استقلال تهران را باخته بودند! شاگردان محمد ربیعی که در فصل جاری موفق به کسب 10 امتیاز از 8 مسابقه شده‌اند و رتبه هشتم جدول را در اختیار دارند، در سودای آن هستند تا بتوانند برای اولین‌بار در فصل جدید، 2 برد پیاپی به‌دست آورند و خود را به جمع 5 تیم برتر جدول برسانند.

گل‌گهر یکی از 2 تیم فصل جاری لیگ برتر است که فقط 6 بازی انجام داده و سرمه‌ای‌پوشان 2 دیدار معوقه دارند که در طول 50 روز آتی این 2 مسابقه معوقه به انجام می‌رسد. شاگردان مهدی تارتار در فصل جاری فقط یک باخت را متحمل شده‌اند و با دریافت یک گل، بهترین خط دفاع فصل را هم دارند. سرمه‌ای‌پوشان که با اندوخته‌ای 9 امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارند، بعد از پذیرش 3 تساوی متوالی، در سودای طلسم‌شکنی هستند و امیدوارند با عبور از سد ذوب‌آهن، هم این تیم را در جدول رده‌بندی پشت سر بگذارند و هم تا رتبه ششم جدول خود را بالا بکشند.

📊عملکرد دو تیم در 5 رویارویی اخیر

*گل‌گهر سیرجان 1-2 ذوب‌آهن اصفهان (دور برگشت لیگ بیست‌وسوم)

*ذوب‌آهن اصفهان 0-0 گل‌گهر سیرجان (دور رفت لیگ بیست‌وسوم)

*ذوب‌آهن اصفهان 1-0 گل‌گهر سیرجان (دور برگشت لیگ بیست‌ودوم)

*گل‌گهر سیرجان 1-0 ذوب‌آهن اصفهان (دور رفت لیگ بیست‌ودوم)

*گل‌گهر سیرجان 3-2 ذوب‌آهن اصفهان (دور برگشت لیگ بیست‌ویکم)

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن اصفهان

پارسا جعفری، محمد قریشی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرحسین جدی، شایان مصلح، فردین یوسفی، حسن شوشتری، پدرام قاضی‌پور، محسن آذرباد، امید لطیفی و مجید علیاری

ترکیب احتمالی گل‌گهر سیرجان

محمدرضا اخباری، عثمان اندونگ، محمدمهدی زارع، مجید عیدی، ابوالفضل رزاق‌پور، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، علی‌اصغر عاشوری، گوستاوو واگنین، مسعود زائرکاظمینی و سامبو بولی جونیور


شما می‌توانید از اینجا نتیجه مسابقه ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان را در سایت و اپلیکیشن فوتبال 360 پیش‌بینی کنید.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...