football360 logo
360-club
360-club-icon

عادت بد آبی‌پوشان؛ آیا این بدترین آمار تاریخ استقلال است؟

03 آبان 1403 ساعت 08:0068 نظر
استقلال در ۵ بازی اخیر در تمام رقابت‌ها متحمل ۴ شکست شده است.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، استقلال که در فصول اخیر یکی از تیم‌های شکست‌ناپذیر لیگ بود، این روزها باخت برای این تیم تبدیل به یک امر عادی شده و هواداران این تیم امیدوارند با آغاز کار کادرفنی جدید دوباره این تیم به روزهای خوب خود بازگردد ولی به هر حال این تیم در ۵ بازی قبلی خود در تمام رقابت‌ها ۴ بار بازنده شده که با بدترین آمار این تیم برابری می‌کند.

خاطرات تلخ از لیگ دوم

استقلال هیچ‌وقت در تاریخ خود متحمل ۵ شکست متوالی نشده و پذیرش ۴ باخت در ۵ بازی بدترین عملکردی است که این تیم در ۵ بازی پیاپی داشته است. آبی‌ها پیش از این اما چنین آماری را تجربه کرده بودند. فصل 82-1381 یکی از بدترین فصول تاریخ استقلال بود که این تیم در چند مقطع چنین آماری را از خود به جای گذاشته بود. استقلالی‌ها در آن دوره پس از آنکه از سایپا شکست خوردند، در جام حذفی برابر سپاهان بازنده شدند. بعد از آن مسابقه، استقلال با نتیجه ۳ بر صفر بر ذوب آهن غلبه کرد ولی در هفته بعد در داربی بازنده شد و هفته بعد هم از هم‌نام اهوازی خود شکست خورد تا آمار ۴ شکست در ۵ بازی برای تیم ثبت شود. آبی‌پوشان در هفته پایانی لیگ مغلوب فجرسپاسی شدند تا آمار ۴ شکست در ۵ بازی برای این تیم ثبت شود.

مقطع کابوس‌وار در لیگ نهم

استقلال در لیگ نهم جزو تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی بود ولی در بازه‌ای از فصل ضعیف ظاهر شد تا از قهرمانی دور شود. این تیم پس از آنکه در هفته چهاردهم مغلوب ذوب‌آهن شد، بر شاهین بوشهر غلبه کرد. آبی‌پوشان در هفته شانزدهم برای اولین‌بار در تاریخ لیگ برتر از راه‌آهن شکست خوردند و بعد از آن مغلوب پیکان و سپاهان شدند تا برای این تیم آمار ۴ شکست در ۵ بازی برجا بماند.

۴ شکست در ۳ جام

آخرین باری که استقلال در ۵ بازی متحمل ۴ شکست شد، به ۱۱ فصل پیش‌ باز می‌گردد. این تیم در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی سال ۱۳۹۲ غافلگیر شد و با نتیجه ۲ بر یک از مس کرمان شکست خورد. استقلال در بازی بعدی در لیگ، ۲ بر صفر سایپا را شکست داد ولی در هفته بعد در انزلی با نتیجه عجیب ۴ بر ۲ برابر ملوان تن به شکست داد. آبی‌پوشان پس از آن در آسیا به الریان باختند تا آمار 4 شکست در ۵ بازی برای این تیم ثبت شود. استقلال در بازی بعدی مقابل الجزیره به تساوی ۲-۲ دست یافت و در بازی بعد در لیگ مغلوب نفت تهران شد تا بار دیگر در ۵ بازی ۴ مرتبه بازنده شده باشد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...
Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...Loading...