نیوکاسل در تدارک بازسازی برند؛ تغییر لوگوی قدیمی
به گزارش فوتبال 360، سایت رسمی باشگاه نیوکاسل با اعلامیهای جدید و خاص، هواداران این باشگاه را غافلگیر کرد. در این بیانیه و فراخوان رسمی آمده: «با رشد باشگاه در صحنه جهانی، نمادی که نماینده ماست باید بتواند با این روند همگام شود. این نماد باید به وضوح و با اطمینان در همه چیز از لباسها گرفته تا صفحهنمایشها و کالاها ظاهر شود. بنابراین ما از خودمان پرسیدهایم؛ نشان فعلی امروز چقدر نمایانگر باشگاه است و فردا چقدر به ما خدمت خواهد کرد؟ وقت آن رسیده نشان خود را بهروز کنیم. این تصمیمی نیست که به راحتی بگیریم. ما نشان خود را دوست داریم. این نشان نمادین است و ما را در پیروزیهای فراموشنشدنی و دوران سخت سربلند کرده اما در دوران متفاوتی خلق شده. طراحی پیچیده آن همیشه در دنیای دیجیتال امروز به خوبی ترجمه نمیشود و بازتولید واضح و مداوم آن دشوار است. این به معنای کنار گذاشتن گذشته ما نیست. بلکه معنای ادامه دادن آن با افتخار، تلقی میشود. نشان بخشی از داستان ماست.» میخواهند نشان قدیمی باشگاه را تغییر دهند و بر همین اساس یک نظرسنجی تا تاریخ 16 می برای اعضای کانون هواداران جهت اعلام نظراتشان درباره نشان بعدی قرار دادهاند. نیوکاسل تحرکاتی در راستای بازسازی برند را صورت میدهد.
تغییر ساختار
با ورود سرمایههای جدید به باشگاه قدیمی نیوکاسل، این تیم در روند خرید بازیکنان و برنامهریزی و هدفگذاری برای نتایج، شاهد تغییر و تحول بزرگی بود.اکنون به این نتیجه رسیدهاند تغییر نه فقط در رویکرد نقل و انتقالاتی، بلکه باید در همه ارکان تیم انعکاس پیدا کند. از همین رو شیوه مدرن و مورد توجه بازسازی برند به سبک شرکتهای بزرگ دنیا را در پیش میگیرند. به نظر میرسد این آخرین فصل حضور نیوکاسل با لوگوی تاریخی و قدیمیاش باشد و از فصل بعد، چهره تیم حتی در نشان تجاری باشگاه هم دگرگون میشود. منتظر سیمای جدید کلاغها با نشانی تازه روی پیراهن باشید. شاید این نشان برخلاف لوگوی فعلی، افتخارات بزرگی را تجربه کند.