آبیهای لندن و اسپانسر پیراهن؛ برای همکاری با چلسی سر و دست میشکنند!
به گزارش فوتبال 360، تاد بولی و یارانش هر سال پس از گذر از چند هفته و با تلاشهای فراوان اسپانسری را برای پیراهن تیمشان پیدا میکردند. این روند از لحظه ورود بولی و اقبالی رخ داد و با پایان آخرین قرارداد اسپانسر پیراهن، چلسی به سختی میتوانست درآمدی مانند سایر تیمها داشته باشد. بسیاری این موضوع را نشانهای برای قدرت کم مدیریت میدانستند و میگفتند تیم ضعیف آنها و عملکرد بد مدیران باعث به وجود آمدن چنین چیزی شده اما مسیر حالا تغییر کرده و خبر از یک سیاست جدید در درون این باشگاه میدهد.
این ناتوانی یک هوشمندی بود!
بسیاری از تیمهای فوتبال ظاهرا پروژه بلندمدت قدرتمندی دارند. در پروژه چلسی بیشتر شرکتها مایل به قراردادی بلندمدت نبودند و حتی وقتی اسپانسرها به دنبال قراردادی چند ساله میگشتند، چلسی مخالفت میکرد. چنین موضوعی اعتراض هواداران و منتقدان را بسیار افزایش داد.
با این حال گفته میشود این نوعی سیاست از سوی مدیران چلسی بوده زیرا به موفقیت پروژه خود اعتماد کامل داشتند و هرگز نمیخواستند تحت قراردادی قرار بگیرند که در روزهای اوج درآمد کمی را به تیم تزریق کند.
7 تا 10 شرکت بزرگ در حال مذاکره
حالا و پس از اینکه چلسی در لیگ برتر فصل قبل در رده چهارم قرار گرفت و قهرمان جام جهانی باشگاهها شد، شرایط این باشگاه کاملا تغییر کرده. اکنون تبدیل به یکی از برندهای جذاب دنیای فوتبال شدهاند و شرکتهای بزرگ به دنبال همکاری با این باشگاه هستند. گفته میشود در حال حاضر مدیران باشگاه چلسی با حدود 7 الی 10 شرکت مطرح جهان در حال مذاکره هستند تا اسپانسری پیراهن خود را به آنها واگذار کنند. چلسی هنوز هم به دنبال قراردادهایی کوتاه مدت است و این نشان میدهد جاهطلبی مدیران شیرهای لندن همچنان قرار است ادامه داشته باشد و روزهای بهتر از امروز هم وجود دارد.
شرکتهای علاقهمند به کار با چلسی اکنون رقمهای خود را افزایش میدهند تا بتوانند به قراردادی بلندمدت با این باشگاه فوتبال برسند و این میتواند سود مالی چلسی را بیشتر از گذشته کند. تیم لندنی احتمالا به زودی با یکی از این برندها به توافق برسد تا سود مالی بیش از آنچه تاکنون بوده، شود.