football360 logo

اخبار فوتبال فانتزی؛ غایبانی که هر هفته بیشتر می‌شوند

26 آذر 1402 ساعت 23:0094 نظر
در دور سیزدهم فوتبال فانتزی چندین بازیکن تاثیرگذار غایب خواهند بود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، بیست‌وسومین دوره لیگ برتر با رسیدن به هفته‌های میانی خود، مصدومان و محرومان بیشتری را به خود می‌بیند. در آستانه سیزدهمین دور فوتبال فانتزی، بازیکنانی که محروم هستند یا طبق اخبار رسیده به دلیل آسیب‌دیدگی تیم خود را همراهی نمی‌کنند، مرور شده است.

استقلال بدون حامدی‌فر برابر نساجی

در هفته قبل دو بازیکن با دریافت کارت قرمز این هفته از لیگ را از دست دادند. علی شجاعی و پوریا آریاکیا این بازیکنان هستند. ساسان انصاری و امید حامدی‌فر بازیکنانی هستند که با دریافت چهارمین کارت زرد در این فصل، در این بازی غایب خواهند بود.

آیا تورس غایب است؟

غیبت روبرتو تورس هافبک خوش‌تکنیک اسپانیایی گل‌گهر که بین فانتزی‌بازها محبوب است در بازی با صنعت‌نفت برای کاربرانی که این بازیکن را در ترکیب خود داشتند، شوکه کننده بود. تورس در هفته گذشته در تمرینات تیمش غایب بود و به نظر می‌رسد آسیب‌دیدگی این بازیکن برطرف نشده است. اتفاق خوب در گل گهر، بازگشت سامان فلاح و میشل تی‌ورده به تمرینات گروهی است.

پرسپولیس همچنان وحید امیری، مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی را در اختیار ندارد. دانیال اسماعیلی‌فر که داربی را به دلیل مصدومیت به پایان نرساند به تمرینات پرسپولیس بازگشته است. استقلال باز هم دو مدافع کلیدی خود، ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند را در اختیار ندارد.2 بازیکن تراکتور در این هفته مصدوم هستند. عارف رستمی و مهدی شیری، تراکتور را مقابل پیکان همراهی نخواهند کرد. سجاد بازگیر، فرزین گروسیان، آرش قادری،‌ امین قاسمی‌نژاد، مهران گلزاری و حسن شوشتری دیگر بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت در این هفته غایب خواهند بود.

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری