football360 logo

تیم رویایی دور چهاردهم فوتبال فانتزی؛ ستارگان سرخ

08 دی 1402 ساعت 21:22154 نظر
پرسپولیس و گل‌گهر بیشترین بازیکن را در تیم رویایی دور چهاردهم دارند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، دور چهاردهم فوتبال فانتزی، دور مضاعف بود و به جز ۸ بازی هفته ۱۴، دو بازی معوقه هم در این دور لحاظ شد. پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر و نساجی تیم‌هایی بودند که ۲ بازی انجام دادند و ۷ بازیکن از این تیم‌ها در تیم رویایی قرار گرفت که سپاهان در جمع این تیم‌ها سهمیه‌ای نداشت. کاربری که این ترکیب را برای تیم خود انتخاب می‌کرد ۱۴۴ امتیاز می‌گرفت.

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند

بالاخره علیرضا بیرانوند که بیش از هر دروازه‌بان دیگر توسط کاربران فوتبال فانتزی انتخاب شده به تیم رویایی راه یافت. بیرانوند در بازی اول کلین‌شیت نکرد ولی با مهار پنالتی ۱۰ امتیاز گرفت. این بازیکن در بازی دوم هم کلین‌شیت کرد ولی با کارت زردی که گرفت یک امتیاز از مجموع امتیازاتش کم شد و با ۱۵ امتیاز، امتیازآورترین دروازه‌بان هفته شد.

مدافعان: گیورگی گولسیانی، مسیح زاهدی، ابوالفضل رزاقپور و نادر محمدی

گیورگی گولسیانی امتیازآورترین بازیکن این هفته بود. این بازیکن در بازی اول پرسپولیس، فوق‌العاده درخشان ظاهر شد، ۲ گل زد و بهترین بازیکن زمین شد و از دیدار با شمس‌آذر ۱۷ امتیاز نصیبش شد. گولسیانی در بازی با نساجی هم ۵ امتیاز گرفت و مجموع امتیازاتش به ۲۲ رسید. مسیح‌ زاهدی هم هفته رویایی را پشت سر گذاشت. این بازیکن که کمتر در نقش گلزن ظاهر می‌شود ۲ گل در ۲ بازی برای گل‌گهر به ثمر رساند و ۲۱ امتیاز گرفت. ابوالفضل رزاقپور دیگر چهره درخشان گل‌گهر در این هفته بود که ۲ پاس گل داد و به صدر جدول پاس گل رسید و با ۱۱ امتیاز به تیم رویایی راه یافت. نادر محمدی باز هم با پرتاب‌های اوت خود گره‌گشا شد. این بازیکن با ۱۲ امتیاز دیگر مدافع تیم رویایی است.

هافبک‌ها: علیرضا کاظمی، روبرتو تورس، عارف حاجی عیدی، مهدی ترابی و حسین زامهران

علیرضا کاظمی هافبک استقلال خوزستان پس از درخشش برابر پرسپولیس، مرد اول، نخستین پیروزی فصل تیمش بود و یک گل زد و یک گل ساخت. این بازیکن ۱۳ امتیاز گرفت و بین بازیکنانی که تیمشان یک بازی در این دور داشتند بیشترین امتیاز را کسب کرد. کاظمی تنها در تیم 0.2 درصد کاربران حاضر بود. روبرتو تورس هافبک اسپانیایی گل‌گهر در یک بازی از ۲ بازی تیمش به میدان رفت ولی در همان بازی بسیار خوش درخشید و با یک گل و یک پاس گل و کسب عنوان بهترین بازیکن زمین ۱۳ امتیاز گرفت.

 عارف حاجی عیدی مرد اول شگفتی بزرگ هفته بود و تک گل آلومینیوم اراک برابر سپاهان را به ثمر رساند. مهدی ترابی گرانترین بازیکن این فصل از فوتبال فانتزی،‌بالاخره در این هفته درخشید و پاس گل پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی را داد و بهترین بازیکن زمین شد. ترابی در مجموع ۲ بازی، ۱۱ امتیاز نصیبش شد. حسین زامهران ۲ بازی کاملاً متفاوت را در این دور از فوتبال فانتزی تجربه کرد. این بازیکن در بازی نساجی برابر هوادار ۸ امتیاز گرفت و در دیدار با پرسپولیس یک امتیاز بیشتر به دست نیاورد.

مهاجم: محمدجواد محمدی

در این هفته ۳ مهاجم ۸ امتیاز گرفتند. کریم اسلامی، محمدجواد محمدی و شهریار مغانلو ۳ مهاجمی هستند که می‌توانستند به تیم رویایی راه یابند که مهاجم ذوب‌آهن با توجه به قیمت کمتر به ترکیب این تیم راه یافت. محمدی دومین مهاجم امتیازآور این فصل از لیگ است. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری