football360 logo

تیم رویایی دور شانزدهم فوتبال فانتزی؛ هفته درخشان برای دروازه‌بان‌ها

29 بهمن 1402 ساعت 13:0063 نظر
تیم رویایی این هفته از فوتبال فانتزی، کم امتیازترین تیم رویایی این فصل است.

به گزارش فوتبال 360، این دور از فوتبال فانتزی با توجه به تعویق دیدار تراکتور تبریز - سپاهان اصفهان با 7 بازی برگزار شد. هفته شانزدهم این فصل تا به این جای کار با تنها 6 گل یکی از کم‌گل‌ترین هفته‌های تاریخ لیگ برتر است و به همین نسبت بازیکنان فانتزی امتیاز کمتری گرفتند و تیم رویایی این دور با 93 امتیاز کم‌امتیازترین تیم رویایی این فصل است.

دروازه‌بان: حبیب فرعباسی

این دور از فوتبال فانتزی با توجه به کم گل بودن آن هفته خاص برای دروازه‌بان‌ها به شمار می‌آید. در دور شانزدهم 8 دروازه‌بان موفق به کلین‌شیت شدند. امتیازآورترین بازیکن این هفته دروازه‌بان است و از 9 بازیکن امتیازآور این هفته، 5 بازیکن دروازه‌بان بودند. حبیب فرعباسی دروازه‌بان جدید ملوان در مصاف با تیم سابق خود علاوه بر کلین‌شیت موفق به مهار پنالتی شد و با کسب عنوان بهترین بازیکن زمین 13 امتیاز کسب کرد. فرعباسی تنها بازیکن این هفته است که پیش از 10 امتیاز گرفت.

مدافعان: مسیح زاهدی، سعادت حردانی، مهران موسوی، حسن جعفری و حسین گودرزی

مسیح زاهدی فرم خوب خود در اواخر نیم فصل اول را ادامه داد. این بازیکن پاس گل تک گل تیمش را به نام خود ثبت کرد و علاوه بر کلین‌شیت دومین بازیکن برتر زمین هم شد و 10 امتیاز گرفت. زاهدی چهارمین بازیکن و دومین مدافع امتیازآور فصل است. سعادت حردانی چهره درخشان استقلال در مصاف با صنعت‌نفت بود. این بازیکن علاوه برکلین‌شیت، بهترین بازیکن زمین شد و با دریافت کارت زرد 8 امتیاز به دست آورد. 3 مدافع 7 امتیازی با کارنامه تقریباً مشابه دیگر مدافعان تیم رویایی هستند. حسن جعفری، حسین گودرزی و مهران موسوی علاوه برکلین‌شیت جزو 3 بازیکن برتر زمین شدند.

هافبک‌ها: رضا جعفری، مهدی مهدی‌پور و امیر نوری

3 هافبک که تک گل پیروزی‌بخش تیم خود را به ثمر رساند 9 امتیاز گرفتند و در تیم رویایی قرار گرفتند. رضا جعفری همچنان امتیازآورترین بازیکن این فصل است. جعفری این‌بار مقابل ذوب‌آهن موفق به گلزنی شد. مهدی مهدی‌پور هم با شوتی از راه دور برتری استقلال مقابل صنعت‌نفت را رقم زد. امیر نوری به عنوان بازیکن تعویضی در بازی آلومینیوم اراک با پرسپولیس به زمین آمد و با شلیکی تماشایی شگفتی بزرگ هفته را رقم زد.

مهاجمان: محمدرضا آزادی و سعید سحرخیزان

در این هفته 3 مهاجم موفق به گلزنی شدند و 2 فورواردی که در جمع 3 بازیکن برتر زمین بودند در تیم رویایی جای گرفتند. محمدرضا آزادی با گلزنی برابر پیکان و سعید سحرخیران با باز کردن دروازه فولاد، 7 امتیاز گرفتند و امتیازآورترین مهاجمان این هفته بودند.



نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری