football360 logo

تیم رویایی دور نوزدهم فوتبال فانتزی؛ هفته فراموش نشدنی برای پیکان

19 اسفند 1402 ساعت 15:00105 نظر
محمدحسین فلاح بیشترین امتیاز را در این هفته کسب کرد.

به گزارش فوتبال 360، دور نوزدهم فوتبال فانتزی، اولین دور در نیم‌فصل دوم است که به صورت کامل برگزار شد و میانگین 3 گل در هر بازی داشت و دومین هفته پرگل لیگ از آب درآمد. با توجه به آمار گل بالای این هفته تیم رویایی با حداکثر تعداد مهاجم و حداقل مدافع شکل گرفت و کاربری با انتخاب آن 113 امتیاز به دست می‌آورد.

دروازه‌بان: حبیب فرعباسی

در این هفته از لیگ تنها 2 دروازه‌بان موفق به بسته نگه داشتن دروازه شدند و هر 2 دروازه‌بان جزو 3 بازیکن برتر زمین بودند ولی حبیب فرعباسی با قرار گرفتن در رتبه دوم، یک امتیاز بیشتر از حسین حسینی کسب کرد و با 8 امتیازآورترین دروازه‌بان هفته شد.

مدافعان: دانیال اسماعیلی‌فر، فرشاد محمدی‌مهر و صالح حردانی

در این دور از فوتبال فانتزی، 3 دفاع راست مدافعان تیم رویایی را تشکیل دادند. دانیال اسماعیلی‌فر روز درخشانی را برابر فولاد پشت سر گذاشت و روی 3 گل از 4 گل پرسپولیس تاثیرگذار بود. این بازیکن 2 گل زد و یک پنالتی گرفت و با 12 امتیاز، امتیازآورترین مدافع هفته شد و در رده پنجم امتیازآورترین بازیکنان فصل قرار گرفت.

فرشاد محمدی‌مهر با زدن گلی حساس و حیاتی مانع شکست صنعت‌نفت برابر نساجی شد. این بازیکن دومین برتر زمین شد و 9 امتیاز گرفت. صالح حردانی مدافع استقلال علاوه بر کلین‌شیت جزو 3 بازیکن برتر زمین شد و با 8 امتیاز به تیم رویایی راه یافت.

هافبک‌ها: محمدحسین فلاح، مهدی ترابی، فراز امامعلی و ریکاردو آلوز

امتیازآورترین بازیکن هفته، محمدحسین فلاح بود که 14 امتیاز کسب کرد. این بازیکن که متخصص گل زدن به سپاهان است، 2 بار دروازه این تیم را باز کرد. فلاح در تیم 0.8 درصد کاربران حضور دارد. مهدی ترابی که در این روزها به فرم خوب خود بازگشته در دیدار با فولاد هم گل زد هم پاس گل داد و بهترین بازیکن زمین شد. فراز امامعلی از شمس‌آذر و ریکاردو آلوز از تراکتور با 10 و 9 امتیاز دیگر هافبک‌های تیم رویایی هستند.

مهاجمان: علی قربانی، حامد پاکدل و گوستاوو بلانکو

پیکان با 3 بازیکن بیشترین سهمیه را در تیم رویایی هفته داشت و 2 مهاجم این تیم در خط حمله قرار گرفتند. علی قربانی در پیکان فوق‌العاده ظاهر شده و در بازی با سپاهان هم گل زد و هم پاس گل داد. حامد پاکدل روی 2 گل تیمش تاثیر گذار بود و 9 امتیاز نصیبش شد. در کنار پاکدل، گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال هم 9 امتیاز گرفت. این بازیکن پس از 9 هفته موفق به گلزنی شد و عنوان بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری