football360 logo

توصیه به فانتزی‌بازها؛ استفاده از بازیکنان در بهترین فرم

14 فروردین 1403 ساعت 16:00274 نظر
جلال علی‌محمدی، مهدی ترابی و محمدحسین کنعانی‌زادگان بالاترین میانگین امتیاز را در 6 هفته اخیر داشته‌اند.

به گزارش فوتبال 360، دور بیست‌ودوم فوتبال فانتزی از روز چهارشنبه 15 فروردین آغاز خواهد شد. این دور با برگزاری 10 مسابقه پیگیری می‌شود. در آستانه از سرگیری لیگ برتر، تیم منتخب از بازیکنانی که قبل از وقفه مسابقات در بهترین فرم ممکن بودند و بالاترین میانگین امتیاز را در 6 هفته اخیر به‌دست آورده‌اند، معرفی شده است که می‌توانند گزینه‌های خوبی برای علاقه‌مندان به فوتبال فانتزی باشند.

دروازه‌بان: حسین حسینی 

حسین حسینی رکورددار کلین‌شیت و امتیازآورترین بازیکن این فصل از فوتبال فانتزی است. این بازیکن در بهترین فرم خود قرار دارد و در 4 بازی آخر دروازه‌اش را بسته نگه داشت و در 6 بازی گذشته تنها یک گل خورده است. حسینی در 4 بازی اخیر جزو 3 بازیکن برتر زمین شده است. این بازیکن در 6 هفته اخیر به طور متوسط 7 امتیاز گرفته است.

مدافعان: محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی

محمدحسین کنعانی‌زادگان لیگ را در فرم بسیار خوبی به پایان رساند و با میانگین 7.6 امتیاز در هر بازی آماده‌ترین مدافع لیگ است. پرسپولیس در غیاب گیورگی گولسیانی پنالتی‌زن اول پرسپولیس شد و در 2 بازی آخر خود برای پرسپولیس 3 گل به‌ثمر رساند. دانیال اسماعیلی‌فر دیگر مدافع پرسپولیس روزهای خوبی را در این تیم پشت سر گذاشت و در 6 بازی پایانی به طور میانگین 7.4 کسب کرد. اوج درخشش این بازیکن برابر فولاد بود که 2 پاس گل داد.

سبک بازی جواد نکونام به گونه‌ای است که علاوه بر احتمال بالای کلین‌شیت، مدافعان این تیم، شانس بالایی برای گلزنی دارند. آخرین گل استقلال با گل آرمین سهرابیان و پاس گل ابوالفضل جلالی شکل گرفت. این 2 بازیکن با میانگین 6.8 امتیاز در هر بازی جزو آماده‌ترین مدافعان لیگ است.

هافبک‌ها: جلال‌الدین علی‌محمدی، مهدی ترابی، روبرتو تورس و احمدرضا زنده‌روح

جلال‌الدین علی‌محمدی آماده‌ترین بازیکن این روزهای لیگ است. این بازیکن به طور متوسط 7.8 امتیاز در هر بازی به‌دست آورد. این بازیکن در 5 بازی آخر 3 گل زد، یک پاس گل داد و 2 بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. مهدی ترابی در این هفته‌ها با اوج‌گیری پرسپولیس اوج گرفته است. ترابی در 5 هفته گذشته 2 گل زده و 2 پاس گل داده و متوسط 7.6 امتیاز در هر بازی دارد. روبرتو تورس که بهترین بازیکن این فصل از لیگ است، در 6 هفته به طور میانگین 6.6 امتیاز به‌دست آورده است. تورس در 5 بازی آخر گل‌گهر 2 گل زده و 2 پاس گل داده است. دیگر هافبک آماده لیگ هم از گل‌گهر است. احمدرضا زنده‌روح در این روزها بسیار گلزن نشان داده و در 5 بازی آخر 3 گل زده است. 

مهاجمان: رحمان جعفری و محمدرضا سلیمانی

2 مهاجم آماده این روزهای لیگ، بهترین گلزنان نیم‌فصل دوم مسابقات هستند که 4 گل در هفته اخیر به‌ثمر رساندند. رحمان جعفری در تیم جدید خود تراکتور بسیار خوش درخشیده و به جز 4 گل، یک پاس گل هم داده و در هر بازی 7.4 امتیاز کسب کرده است. سلیمانی هم که تبدیل به پنالتی‌زن ملوان شده در 5 بازی آخر تنها در یک مسابقه گل نزده و در هر بازی میانگین 6.4 امتیاز دارد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری