football360 logo

تیم رویایی دور بیست‌ودوم فوتبال فانتزی؛ استراتژی‌ای که جواب نداد!

23 فروردین 1403 ساعت 11:4544 نظر
بازیکنان ۴ تیمی که ۲ بازی در این دور از فوتبال فانتزی داشتند، توقعات را برآورده نکرده و امتیازات زیادی به دست نیاوردند.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، این دور از فوتبال فانتزی، با برگزاری ۱۰ بازی دنبال شد و ۴ تیم سپاهان، تراکتور، هوادار و آلومینیوم ۲ بازی داشتند و شاید بهترین سیاست استفاده از بازیکنان این ۴ تیم و مخصوصاً سپاهان و تراکتور بود ولی بازیکنان این دو تیم مطابق انتظار عمل نکردند و تنها یک بازیکن از جمع این دو تیم به تیم رویایی راه یافت.

دروازه‌بان: علیرضا جعفرپور

پدیده دروازه‌بانی این فصل باز هم خوش درخشید. جعفرپور در بازی شمس‌آذر با ذوب‌آهن برابر حملات حریف مقاومت جانانه‌ای کرد و با ۶ مهار و کسب عنوان بهترین بازیکن ۱۱ امتیاز به دست آورد و امتیازآورترین دروازه‌بان هفته شد و با توجه به قیمت کمتر به تیم رویایی راه یافت. 

مدافعان: حسین گودرزی، سیاوش یزدانی و مهران موسوی

شمس‌آذر در تیم رویایی این هفته ۲ بازیکن دارد. حسین گودرزی مدافع این تیم علاوه بر کلین‌شیت، گلزنی هم کرد و در جمع ۳ بازیکن برتر زمین قرار گرفت و به تیم رویایی راه یافت. سیاوش یزدانی مدافع سپاهان به غیر منتظره‌ای در تیم رویایی قرار گرفت. این بازیکن پس از دریافت امتیاز کلین‌شیت در بازی با تراکتور، در بازی دوم مقابل صنعت نفت، جایی در ترکیب اصلی نداشت ولی این بازیکن در دقیقه ۳۰ با توجه به مصدومیت محمد دانشگر وارد زمین شد و هم امتیاز کامل حضور در زمین و هم امتیاز کلین‌شیت را گرفت این بازیکن اگر یک دقیقه دیرتر وارد زمین شد فقط یک امتیاز به دست می‌آورد. مهران موسوی مدافع گلزن آلومینیوم در این هفته ۱۱ امتیاز نصیبش شد.

هافبک‌ها: داریوش شجاعیان، مهدی گودرزی، محمدامین کاظمیان و اوستون اورونوف

داریوش شجاعیان هافبک هوادار در این هفته درخشش عجیبی داشت. این بازیکن که تنها در تیم یک درصد کاربران حضور دارد در بازی با فولاد برای اولین‌بار در دوران بازی‌اش در لیگ برتر در یک مسابقه ۲ گل زد و بهترین بازیکن زمین شد و در مجموع ۲ بازی ۱۶ امتیاز گرفت و امتیازآورترین بازیکن هفته شد. مهدی گودرزی دیگر هافبک هوادار در بازی با فولاد پاس گل داد و دومین بازیکن برتر شد تا در تیم رویایی قرار گیرد. محمدامین کاظمیان گلزن آلومینیوم در بازی با هوادار بود و ۱۱ امتیاز کسب کرد.

اوستون اورونوف هافبک تکنیکی پرسپولیس که این روزها با درخشش خود نگاه‌ها را معطوف کرده تنها هافبک تیم رویایی این هفته است که با یک بازی در تیم رویایی قرار گرفت. این بازیکن تک گل پیروزی‌بخش پرسپولیس برابر گل‌گهر را به‌ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین شد.

مهاجمان: گوستاوو بلانکو، یوسف کی‌شمس و سجاد شهباززاده

در این هفته ۳ مهاجم روی ۲ گل تاثیر گذار بودند و در جمع ۳ بازیکن برتر قرار گرفتند و به تیم رویایی راه یافتند. گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال، امتیازآورترین مهاجم این هفته بود که هر ۲ گل تیمش را برابر مس رفسنجان به‌ثمر رساند و بهترین بازیکن زمین شد. یوسف کی‌شمس مهاجم صنعت‌نفت برابر سپاهان یک گل زد و یک گل ساخت و بهترین بازیکن زمین شد. سجاد شهباززاده هم برابر تیم سابق خود استقلال عملکرد مشابهی داشت با این تفاوت که دومین بازیکن برتر زمین بود و یک امتیاز کمتر گرفت.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری