football360 logo

آنچلوتی: در این بازی جادو نخواهم کرد؛ فقط شام زیاد بی‌خوابم می‌کند!

28 فروردین 1403 ساعت 21:5474 نظر
کارلو آنچلوتی عنوان کرد به تیمش اطمینان دارد.

به گزارش فوتبال 360، رئال مادرید روز چهارشنبه در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. 

پس از تساوی ۳ بر ۳  در یک بازی هیجان‌انگیز در سانتیاگو برنابئو، اکنون منچسترسیتی مسلما یک مزیت روانی نسبت به رقیب خود دارد زیرا در همان ورزشگاهی بازی برگشت را برگزار خواهد کرد که در فصل گذشته با پیروزی در برابر رئال مادرید، این تیم را در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد. با این وجود کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در مصاحبه خود عنوان کرد گذشته هیچ تاثیری بر زمان حال ندارد. 

باید اعتماد به نفس داشته باشید

آنچلوتی در مصاحبه خود گفت: «شما باید به بازی پیش رو فکر کنید، نه چیز دیگری، رقابت کنید، بجنگید و اعتماد به نفس داشته باشید. بازی اول کاملا برابر بود و نتیجه یکسانی داشت و 90 دقیقه دیگر باقی مانده. هر اتفاقی ممکن است بیفتد. ما به خود اطمینان داریم.»

آنچلوتی در ادامه سخنان خود عنوان کرد به خاطر این بازی، خواب خود را خراب نخواهد کرد؛ مگر اینکه سه‌شنبه عصر در منچستر شام زیادی بخورد.

او گفت: «من به تیمم اعتماد زیادی دارم و حال ما خیلی خیلی خوب است. هیچ چیز من را بی‌خواب نمی‌کند.»

مربی عالی

پپ گواردیولا، رقیب آنچلوتی گفت، موفق‌ترین مربی تاریخ رقابت‌ها، او را در بازی رفت غافلگیر کرد.

آنچلوتی در پاسخ به این سوال که آیا چیزی در آستین خود برای بازی برگشت دارد یا خیر، به شوخی گفت: «نه. ما خیلی خوب یکدیگر را می‌شناسیم. گواردیولا می‌تواند مطمئن باشد در این بازی جادو نخواهم کرد.»

در چند بازی اخیر، کاهش گلزنی بلینگام مورد توجه قرار گرفته است. آنچلوتی درباره این موضوع گفت: «من از همه بازیکنان می‌خواهم برای تیم کار کنند و این به معنای تعهد و نگرش است. او در نیم فصل اول گل‌های زیادی به ثمر رساند و هیچ کس انتظارش را نداشت.

با وجود مهره‌های تهاجمی در دفاع هم خوب بوده‌ایم. کمترین گل را در لالیگا دریافت کرده‌ایم و این نشان می‌دهد کار جمعی تیم بسیار خوب بوده است.بلینگام می‌تواند به عنوان یک هافبک فضاهای زیادی را پوشش دهد و من آینده بسیار خوبی را برای او پیش‌بینی می‌کنم زیرا تازه 20 ساله است.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری