football360 logo

ژاوی: داوری یک افتضاح کامل بود/ انریکه: امیدوارم دیگر مقابل بارسلونا قرار نگیرم!

29 فروردین 1403 ساعت 04:2154 نظر
ژاوی و لوئیس انریکه درباره بازی سخن گفتند.

به گزارش فوتبال 360، دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری ۶ بر ۴ پاری‌سن‌ژرمن در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت در برابر بارسلونا ادامه یافت.. بازی رفت این ۲ تیم در ورزشگاه پارک دپرنس با نتیجه ۳ بر ۲ به سود بارسلونا به پایان رسیده بود و این بازی در ورزشگاه مونجوئیک بارسلونا، پیروزی چهار بر یک قهرمان فرانسه را به همراه داشت. در اوایل مسابقه رافینیا گل اول را برای بارسلونا به ثمر رساند اما در ادامه اخراج آرائوخو کار را برای بارسلونا با مشکل رو به رو کرد و پاری‌سن‌ژرمن توسط دمبله گل تساوی را به ثمر رساند. 

در ادامه و در دقایق ابتدایی نیمه دوم، ویتینیا گل دوم را برای پاریس به ثمر رساند و سپس بر روی یک ضربه پنالتی، امباپه گل سوم را زد. پس از آن امباپه بار دیگر موفق شد توپ را وارد دروازه کند تا پاری‌سن‌ژرمندر مجموع با برتری ۶ بر ۴  به دور بعد برسد.

ژاوی سرمربی بارسلونا و انریکه سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در مصاحبه خود درباره بازی سخن گفتند. ژاوی نارضایتی خود را از داوری نشان داد و انریکه عنوان کرد به تیمش افتخار می‌کند. 

ما قدرتمند بودیم

ژاوی در مصاحبه خود گفت: «تا زمانی که بازی با تعداد بازیکنان برابر در جریان بود، کنترل کار را در دست داشتیم اما اخراج آرائوخو برنامه‌ها را تغییر داد. بعد از آن بین تعویض یامال و پدری شک داشتم اما تصمیم گرفتم پدری را حفظ کنم تا کنترل بیشتری داشته باشیم. مهم نیست چه قدر درباره بازی حرف بزنیم، کارت قرمز همه برنامه‌ها را تغییر داد.»

او در ادامه سخنان خود درباره داوری گفت: «دوست ندارم درباره داوری بازی حرفی بزنم اما نمی‌توان در برابر آن سکوت کرد. به داور گفتم خیلی ضعیف کار کردی. داوری یک افتضاح کامل بود. دوست داشتم عادلانه و با تعداد نفرات برابر بازی کنیم. در لیگ قهرمانان اروپا قدرتمند بودیم. می‌توانم بگویم نمایش قابل توجهی داشتیم. سال آینده حتما با قدرت باز می‌گردیم.»

کارت قرمز را ندیدم

انریکه در مصاحبه خود گفت: «به تیم افتخار می‌کنم‌. برای من به عنوان سرمربی سابق بارسلونا، بازی مقابل این تیم دشوار بود. امیدوارم دیگر هرگز مجبور نشوم رو به روی آبی و اناری‌ها قرار بگیرم. امباپه از ابتدا رهبر بازی بود. همچنین دمبله و ویتینیا بسیار خوب بازی کردند، بازی قابل قبولی از سوی بازیکنان تیم را شاهد بودم. باید امید داشته باشید چون سرانجام روزی می‌توانید همه چیز را تغییر دهید و برای ما آن روز، همین امشب بود.»

انریکه درباره کارت قرمز آرائوخو گفت: «من نمی‌توانم نظری بدهم. صحنه‌ای که به دریافت کارت قرمز منجر شد را ندیدم.»

او درباره ژاوی گفت: «تصور می‌کنم ژاوی مربی مناسب و ایده آلی برای بارسلوناست. امیدوارم او به کار خود در باشگاه ادامه دهد.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری