football360 logo

رضایت اوسمار ویرا از برد 3گله پرسپولیس در آبادان؛ عالی بودیم

30 فروردین 1403 ساعت 21:4096 نظر
سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت در نشست خبری بعد از دیدار با صنعت‌نفت آبادان از عملکرد شاگردانش در مسابقه امشب ابراز رضایت کرد.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس توانست در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، بهترین پیروزی‌اش در این فصل از رقابت‌های لیگ را به‌دست آورد و سرخ‌پوشان پایتخت با وجود آنکه در آبادان میهمان صنعت‌نفت بودند اما توانستند در نبرد با شاگردان فراز کمالوند، نمایش بی‌نقصی را از خود به جای بگذارند و همین مسئله باعث شد تا آن‌ها با کسب 3 امتیاز و بردی 3گله هم به صدر جدول (با انجام یک بازی بیشتر نسبت به استقلال) صعود کنند و هم اینکه به روند بردهای سریالی خود با هدایت اوسمار ویرا ادامه بدهند.

اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی سرخ‌پوشان پایتخت که شب آرامی را در آبادان پشت سر گذاشت، بعد از پایان مسابقه در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی آبادان نسبت به نمایش شاگردانش برابر قعرنشین لیگ بیست‌وسوم، ابراز رضایت کرد. ویرا همچنین در صحبت‌هایش نسبت به مصدومیت امید عالیشاه و احتمال دوری او از میادین هم واکنش نشان داد و توضیحاتی را هم درباره استفاده از تکنولوژی (VAR) در هفته‌های پایانی لیگ ارائه نمود.

امیدوارم مصدومیت عالیشاه دشوار نباشد

ویرا با اشاره به عملکرد فنی شاگردانش در مسابقه امشب برابر صنعت‌نفت آبادان گفت: «می‌دانید بازی در آبادان چقدر سخت است. نتیجه 3 بر صفر در فوتبال عالی است و از عملکرد بازیکنانم واقعاً رضایت دارم. می‌دانیم که یک بازی بیشتر از رقیب‌مان (استقلال) انجام دادیم. کاری که ما باید انجام می‌دادیم بردن بازی بود و این کار را انجام دادیم. امید بازیکن خیلی مهمی برای ماست، خصوصاً در این زمان. امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد ولی باید منتظر جواب (MRI) باشیم».

در جام حذفی با تمام قوا حاضر می‌شویم

سرمربی پرسپولیس درباره استفاده از تکنولوژی (VAR) در هفته‌های پایانی لیگ نظرش را بیان کرد و گفت: «(VAR) یک روش خوب در فوتبال است و کمک می‌کند ولی من در این لحظه از تصمیم باشگاه خبر ندارم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت می‌کنیم. همه بازی‌ها برای ما مهم هستند. جام حذفی هم خیلی مهم است، چون با یک بازی 90 دقیقه‌ای می‌توانیم به مرحله بعد برویم و به همین‌خاطر با تمام بازیکنان در زمین حاضر می‌شویم». خبرنگاران بعد از پایان صحبت‌های اولیه اوسمار ویرا، نشست خبری او را به دلیل عدم حضورش در نشست خبری پیش از مسابقه تحریم کردند و سوالی از سرمربی پرسپولیس نپرسیدند!

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری