football360 logo

تعجب اوزونیدیس از تساوی گل‌گهر؛ خیلی از نتیجه ناراحتم!

30 فروردین 1403 ساعت 21:5510 نظر
مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان بسیار ناراخت بود.

به گزارش فوتبال 360، گل‌گهر سیرجان امروز (پنج‌شنبه) میزبان استقلال خوزستان بود و در پایان با تساوی 2-2 متوقف شد. شاگردان مارینوس اوزونیدیس تا آخرین دقایق بازی 2 بر صفر پیش بودند ولی با دریافت 2 گل دیرهنگام برد را از دست دادند. سرمربی یونانی در نشست خبری پس از بازی درباره توقف تیمش صحبت کرد.

با این شرایط نمی‌توان ایرادی گرفت

مارینوس اوزونیدیس سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پس از این دیدار گفت: «نمی‌دانم چگونه باید باشم. خودمان امروز بازی می‌کردیم و همه کارها را خودمان می‌کردیم اما دو امتیاز را از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه خوردیم و گل دوم هم شوتی بود که زدند. غیر از این‌ها در 90 دقیقه صحنه‌ای یادم نمی‌آید از رقیب. خیلی ناراحتم از نتیجه. ولی از طرفی ۵ بازیکن‌مان نبودند و جای برخی بازیکنان عوض شده بود با این شرایط نمی‌توان ایرادی گرفت. در فوتبال، همیشه اشتباه پیش می‌آید. وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند، بازی را کنترل کردند و وظایف‌شان را خوب انجام دادند، نمی‌توانم حرفی به آن‌ها بزنم».

سرمربی گل‌گهر افزود: «فقط یک شوت کل موقعیت‌های حریف بود. در طول ۹۰ دقیقه ۲ بر صفر بودیم و از سمت مقابل چیزی ندیدیم. واقعا جای تعجب است که چگونه ۲-۲ مساوی شد. من، بازیکنان را باور دارم و حمایت‌شان می‌کنم. الان لازم است که همه ما و باشگاه، از بازیکنان حمایت کنیم. لازم است بدانند حمایت ما را دارند».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری