football360 logo

برنامه این هفته لژیونرها؛ بازگشت طارمی و آزمون در هفته‌ تقابل لژیونرهای ایرانی

31 فروردین 1403 ساعت 13:1530 نظر
با شروع هفته جدید مسابقات فوتبال، لژیونرهای ایرانی هم به میدان خواهند رفت.

به گزارش فوتبال 360، مسابقات لیگ‌های داخلی بسیار از کشورها به هفته‌های پایانی خود رسیده و این روزها دیدارهای حساسی در سراسر دنیا برگزار می‌شود. لژیونرهای ایرانی هم از امروز (جمعه) در هفته جدید مسابقات‌شان باید به مصاف رقبا بروند. در این بین تقابل‌هایی هم بین چند لژیونر ایرانی رخ خواهد داد.

بازگشت طارمی و آزمون به ترکیب پورتو و رم

امروز در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر بوسنی، تیم ولز موستار از ساعت 21:30 با عارف غلامی به مصاف تیم ته‌جدولی زویژدا می‌رود. ولز موستار هفته قبل در داربی بوسنی مقابل زرینسکی موستار شکست خورد و برای حفظ جایگاه سوم و سهمیه پلی‌اف لیگ کنفرانس اروپا نیاز به برد دارد.

از ساعت 17:30 فردا (شنبه) برنتفورد که هفته قبل پس از مدت‌ها به پیروزی رسید، در هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس باید با لوتون رده هجدهمی بازی کند. برنتفورد با 32 امتیاز پانزدهم است و در صورت کسب برد می‌تواند از منطقه سقوط فاصله بگیرد.

تیم ژیل‌ویسنته هم در هفته سی‌ام لیگ برتر پرتغال با حضور علی علیپور از ساعت 18 میهمان موریرنسه خواهد بود. آن‌ها با 28 امتیاز چهاردهم هستند و تنها یک امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارند. از ساعت 18 روز یکشنبه هم ماریتیمو در لیگ 2 پرتغال با امیر عابدزاده با ویلاوردنزه دیدار می‌کند. آن‌ها با 51 امتیاز چهارم هستند و شانس صعود به لیگ برتر را دارند.

از ساعت 19:30 هم در هفته سی‌وسوم سوپرلیگ ترکیه تیم کایسری‌اسپور با علی کریمی و بدون مجید حسینی مصدوم میزبان ترابزون‌اسپور است و آدانادمیراسپور هم میهمان سامسون‌اسپور خواهد بود. میلاد محمدی از زمان حضور در آدانا عملکرد خوبی داشته و فردا هم احتمالا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. آدانا با 40 امتیاز یازدهم است و کایسری هم با 37 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد. از ساعت 19:45 هم وسترلو در پلی‌آف لیگ بلژیک میزبان استانداردلیژ خواهد بود. صیادمنش شروع ناموفقی در تیم جدیدش داشته و در 10 بازی هنوز تاثیری روی گل نگذاشته است. وسترلو از ساعت 22 روز سه‌شنبه هم میزبان اودهورلی لوون است.

روز یکشنبه هم از ساعت 16:45 اورنبورگ روسیه که محمد قربانی را در اختیار دارد، به مصفاف تیم قدرتمند زنیت می‌رود که صدرنشین جدول است. محمد محبی هم پس از نمایش‌های درخشان و کسب عنوان بازیکن ماه لیگ روسیه، از ساعت 21 با تیمش، روستوف میزبان اسپارتاک است. 2 تیم با 35 و 34 امتیاز در رده‌های هفتم و هشتم هستند و روستوف با کسب پیروزی می‌تواند از حریف خود در جدول پیش بیفتد. مسابقات لیگ برتر روسیه چهارشنبه و پنج‌شنبه هم ادامه دارد که چهارشنبه اورنبورگ میزبان دینامومسکو است و پنج‌شنبه روستوف به دیدار اورال می‌ود.

از ساعت 19:30 فاینورد در فینال جام حذفی به مصاف نایمخن می‌رود. علیرضا جهانبخش که احتمالا روزهای پایانی حضور در فاینورد را سپری می‌کند، باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد. او پس از اتمام مصدومیت به لیست تیمش برگشته و احتمالا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین خواهد شد.

از ساعت 20 هم آپوئل که سعید مهری را در اختیار دارد، به مصاف آریس لیماسول می‌رود. اپوئل صدرنشین لیگ قبرس است و رقابت نزدیکی با آاک لارناسا برای قهرمانی دارد.

در همین ساعت یک داربی در سوپرلیگ یونان بین 2 ستاره کهنه‌کار فوتبال ایران برگزار می‌شود و آریس سالونیکی میزبان آاک خواهد بود. این دیدار برای یاران کریم انصاری‌فرد در آریس اهمیت چندانی ندارد ولی آاک که احسان حاج‌صفی را در ترکیب می‌بیند، برای قهرمانی باید هر 3 امتیاز بازی را کسب کند. آن‌ها با 69 امتیاز بالاتر از پاناتینایکوس 68 امتیازی و پائوک 67 امتیازی صدرنشین هستند. آاک روز چهارشنبه در یک بازی حساس و سرنوشت‌ساز میزبان پاناتینایکوس است و در صورت پیروزی در 2 مسابقه این هفته به یک‌قدمی قهرمانی خواهد رسید.

مهدی طارمی که هفته گذشته بازگشت موفقی به ترکیب پورتو داشت و در 2 بازی این تیم گل زد، از ساعت 20:30 همراه با تیمش میهمان کاسا پیا خواهد بود. پورتو در 3 بازی اخیر لیگ پرتغال به پیروزی نرسیده و شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارد ولی برای حفظ جایگاه سومی و کسب سهمیه لیگ اروپا باید پیروز شود.

روز دوشنبه هم رم پس از صعود درخشان به نیمه‌نهایی لیگ اروپا، میزبان بولونیا خواهد بود. سردار آزمون با اتمام مصدومیتش به فهرست رم برگشته و شاید مقابل بولونیا دقایقی بازی کند. رم با 55 امتیاز پنجم است و بولونیا با 59 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته و شاگردان دانیله ده‌روسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید پیروز از زمین خارج شوند.

تقابل ایرانی‌ها در امارات و قطر

روز شنبه در هفته نهم جی‌لیگ ژاپن تیم آویسپا فوکوکا از ساعت 9:30 صبح میزبان جوبیلو ایواتا خواهد بود. فوکوکا با درخشش زاهدی در 3 هفته اخیر شکست نخورده با 10 امتیاز دوازدهم است.

از ساعت 20 هم تیم الوحده در هفته بیستم لیگ امارات میزبان عجمان خواهد بود. الوحده با 34 امتیاز چهارم است و برای رسیدن به سهمیه آسیایی نیاز جدی به درخشش احمد نوراللهی دارد که در هفته‌های اخیر نتوانسته مثل گذشته تاثیرگذار ظاهر شود. از ساعت 20 روز یکشنبه هم شباب‌الاهلی و اتحاد کلباء به مصاف هم می‌روند و سعید عزت‌اللهی و مهدی قایدی باید مقابل هم قرار بگیرند. شباب‌‌الاهلی هفته قبل با گلزنی عزت‌اللهی پیروز شد و با 37 امتیاز دوم است. اتحاد کلبا هم شکست الوحده مدعی خودش را به رده نهم جدول رساند..

هفته بیست‌ویکم لیگ ستارگان قطر از روز چهارشنبه آغاز می‌شود و الشمال با امید ابراهیمی میزبان السد خواهد بود که محمدامین حزباوی را در ترکیب دارد. السد در صورت پیروزی در این بازی قهرمانی‌اش را قطعی خواهد کرد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری