football360 logo

گواردیولا: درباره حضور هالند تصمیم می‌گیریم؛ حذف بازی تکراری ایده‌ای عالی است

01 اردیبهشت 1403 ساعت 00:3016 نظر
پپ گواردیولا عنوان کرد کوین دی‌بروینه آماده حضور در ترکیب است.

به گزارش فوتبال 360، منچسترسیتی روز شنبه در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف چلسی خواهد رفت. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مصاحبه خود درباره بازی سخن گفت. او عنوان کرد از کول پالمر خواسته بود در این تیم بماند اما او نپذیرفت.

رویارویی با پالمر 

گواردیولا درباره رویارویی با کول پالمر، مهاجم سابق منچسترسیتی گفت: «او بازیکنی استثنایی است. بارها گفتم فرصتی را که شاید لیاقتش را داشت و حالا در چلسی به دست آورده به او ندادم. کاملا  کول را درک می‌کنم. پالمر یک فرد خجالتی است. من از ابن جوان خواسته بودم در تیم بماند اما قبول نکرد و جدا شد. 

او در ادامه سخنان خود درباره شکست در برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گفت: «امروز بهتر از دیروز و فردا بهتر از امروز خواهد بود. نمی‌خواهیم تاسف بخوریم. بهترین عملکرد خود را داشتیم اما نتوانستیم برنده شویم.»

او درباره آمادگی کوین دی بروینه و ارلینگ هالند گفت: «کوین احساس خوبی دارد. درباره ارلینگ باید تصمیم بگیریم. ارلینگ یک مشکل عضلانی احساس کرد و به همین دلیل گفت نمی‌تواند ادامه دهد. کوین احساس خستگی داشت و پس از مصدومیت، این حس طبیعی است.»

برگزار نشدن بازی تکراری 

گواردیولا درباره عدم برگزاری بازی تکراری جام حذفی برای فصل بعد گفت: «شما رسانه‌ها بهتر از من دلیل این کار را می‌دانید. جام حذفی برای تیم‌های دسته پایین‌تر که می‌توانند شانس حضور در برابر باشگاه‌های بزرگ و دریافت پول برای این بازی‌ها را داشته باشند، بسیار مهم است، با این وجود برگزار نشدن بازی تکراری برای باشگاه‌های بزرگ حاضر در رقابت‌های اروپایی بسیار خوب است زیرا ما در فوتبال جهان تعادل داریم. می‌دانم  چرا باشگاه‌های دسته‌های پایین‌تر شکایت دارند اما این یک سنت بوده و با برنامه‌ فشرده رقابت‌های اروپایی و بازیکنان زیاد حاضر در تیم‌های ملی، برگزار نشدن بازی تکراری خیلی بهتر است.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری