football360 logo

کلوپ: به روند برد بازگشته‌‌ایم؛ لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ دنیاست

31 فروردین 1403 ساعت 09:295 نظر
یورگن کلوپ درباره بازی دیشب تیمش سخن گفت.

به گزارش فوتبال 360، دور برگشت از مرحله یک گ‌چهارم نهایی لیگ اروپا با برگزاری مسابقه لیورپول در برابر آتالانتا به پایان رسید که در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت این تیم آتالانتا بود که با برتری ۳ بر یک به دور بعد راه یافت. بازی رفت با برتری ۳ بر صفر تیم ایتالیایی همراه بود. شاگردان کلوپ در بازی برگشت توانستند با تک گل صلاح از روی نقطه پنالتی به برتری برسند اما این برد کافی نبود و آتالانتا  به جمع ۴ تیم برتر راه یافت. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مصاحبه خود درباره بازی سخن گفت و عنوان کرد  از نحوه بازی تیم راضی است. 

آنچه می‌خواستیم به دست نیاوردیم 

کلوپ در مصاحبه خود گفت: «شکست در خانه، کار را برای ما در این بازی با مشکل رو به رو کرد، کمی بدشانس بودیم‌ بازی را بردیم و این واکنشی بود که می‌خواستیم نشان دهیم. نتیجه‌ مد نظرمان را به دست نیاوردیم، با این وجود از بازی راضی هستم و ناامید و عصبانی نیستم. آتالانتا شایسته راهیابی به دور بعد بود. باید به این تیم تبریک گفت. اکنون می‌توانیم روی لیگ برتر تمرکز کنیم. در ۳ بازی قبلی که برنده نشدیم، 67 شوت به سمت دروازه داشتیم و این عجیب است. ما بد بازی نمی‌کنیم و باید بگویم به مسیر برد بازگشته‌‌ایم.» 

اگر خسته نبودیم

کلوپ در ادامه سخنان خود درباره خستگی در این دوره از فصل گفت: «تصور کنید اگر خسته نبودیم و از لحاظ تاکتیکی با برنامه بیشتری کار می‌کردیم، چه قدر کار راحت‌تری برای قهرمانی در لیگ برتر داشتیم! هر تیمی بتواند در لیگ برتر قهرمان شود، عنوان قهرمانی را در بهترین لیگ دنیا به دست آورده است. من زیاد فوتبال می‌بینم و لیگ برتر فشرده‌‌ترین لیگ است. دوره دشواری از فصل فرا رسیده و البته باید به این ترتیب باشد. ۳ تیم برای قهرمانی در لیگ برتر در رقابت هستند و اگر غیر از این بود، یک جای کار ایراد داشت.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری