football360 logo

کلوپ: به اندازه لازم خوب نبودیم؛ از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم

06 اردیبهشت 1403 ساعت 09:0122 نظر
یورگن کلوپ عنوان کرد باید بهتر بازی می‌کردند.

به گزارش فوتبال 360، لیورپول در داربی شهر لیورپول به مصاف اورتون رفت که در این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. قرمزها که پس از حذف از لیگ اروپا و چند شکست در لیگ، نمایش مناسبی از خود ارائه نمی‌کنند، امید خود برای قهرمانی در لیگ برتر را کمرنگ می‌بینند. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول،در مصاحبه خود از نتیجه ابراز نارضایتی و از هواداران عذرخواهی کرد. 

می‌دانستیم توپ کجا می‌رود اما گل خوردیم

کلوپ در مصاحبه خود گفت: «بسیار ناامید هستم. خودمان اجازه دادیم بازی مطابق انتظار اورتون پیش برود، ۲ گل از روی ضربات ایستگاهی... آن‌ها واقعا در این زمینه قدرتمند هستند. می‌دانستیم توپ کجا می‌رود، با این وجود گل خوردیم. توپ را در اختیار داشتیم و آن‌ها ضربه ایستگاهی می‌زدند، در کل به اندازه کافی خوب نبودیم. تلاش زیادی انجام دادیم و موقعیت‌هایی به دست آوردیم اما موفق نشدیم گل بزنیم.»

باید بهتر بازی می‌کردیم 

کلوپ در ادامه سخنان خود درباره هواداران گفت: «تنها می‌توانم از همه هواداران تیم عذرخواهی کنم. می‌دانم این شکست چه قدر برای آن‌ها دشوار است. باید بهتر بازی می‌کردیم.»

لیورپول با این شکست، با 74 امتیاز و ۳ امتیاز کمتر از آرسنال و یک امتیاز و ۲ بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در رده دوم جدول قرار دارد. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری