football360 logo

ژاوی و درخواست مهم پس از ماندگاری؛ کواراتسخلیا می‌خواهم!

07 اردیبهشت 1403 ساعت 17:1743 نظر
رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی از علاقه زیاد ژاوی به جذب کواراتسخلیا خبر داده‌اند.

به گزارش فوتبال 360، پس از قطعی شدن ادامه کار ژاوی اِرناندس تا تابستان 2025 به عنوان سرمربی بارسلونا، حالا مسئولان این باشگاه و به طور مشخص دِکو، مدیر ورزشی آبی و اناری‌ها مشغول فراهم کردن خواسته‌های ژاوی برای تقویت هر چه بیشتر تیم در تابستان پیش رو هستند. رسانه اسپانیایی «اسپورت» به نقل از نشریه معتبر «گاتزتا دلوسپورت» ایتالیا نام ستاره گرجستانی ناپولی را به عنوان یکی از درخواست‌های جدی ژاوی برای فصل آینده عنوان کرده است.

علاقه متقابل خِویچا و بارسا

در گزارش منتشر شده گاتزتا، نام خِویچا کواراتسخلیا هافبک هجومی ناپولی به عنوان بازیکن محبوب ژاوی برای تقویت خط حمله برده شده . این گرجستانی خوش‌تکنیک و 23 ساله با درخشش خود در ۲ دیدار رفت و برگشت لیگ قهرمانان برابر بارسلونا، بیش از گذشته ژاوی را به جذب خود علاقمند کرده. مسئولان بارسا امیدوارند خویچا به پیشنهاد تمدید قراردادش با ناپولی پاسخ منفی بدهد. به گفته گاتزتا هفته آینده مدیربرنامه‌های این ستاره گرجستانی راهی ناپل خواهد شد تا در دیداری اختصاصی با آئورلیو دی‌لورنتیس، مرد شماره یک ناپولی، مذاکرات تمدید یا عدم تمدید قرارداد را آغاز کند. کواراتسخلیا در حال حاضر تا تابستان 2027 با ناپلی‌ها قرارداد دارد و به ازای هر فصل 1.5 میلیون یورو دریافت می‌کند. گاتزتا می‌گوید دی‌لورنتیس در پیشنهاد جدید خود حقوق خویچا را سه برابر خواهد کرد و به حدود 5 میلیون یورو در سال می‌رساند. منابع نزدیک به این ستاره جوان از علاقه بالای او برای ایجاد یک تغییر بزرگ در دوران حرفه‌ای‌اش می‌گویند. اسپورت با اشاره به این موضوع گفته کواراتسخلیا تمایل فراوانی برای اضافه شدن به بارسا و بازی زیر نظر ژاوی دارد و همین تمایل ممکن است مانع تمدید قرارداد او با ناپلی‌ها شود.
این علاقه متقابل اگرچه نکته مثبتی به حساب می‌آید اما با توجه به باقی ماندن 2 سال از قرارداد خویچا، باعث خواهد شد مسئولان بارسا برای خرید او مستقیم به سراغ دی‌لورنتیس بروند؛ مردِ ثروتمندی که به این راحتی‌ها یکی از بهترین بازیکنان خود را از دست نخواهد داد و امکان دارد مبلغ زیادی را از بارسا بخواهد. ابن  موضوع بار دیگر دست لاپورتا را با شرایط اقتصادی کنونی باشگاه در پوست گردو می‌گذارد. در صورت آزاد شدن کواراتسخلیا، پیوستن او به بارسا به راحتی صورت می‌گرفت اما بارسایی‌ها در حال حاضر از چنین گزینه‌ای برخوردار نیستند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری