football360 logo

کلوپ: مویس تیم بااستعدادی دارد؛ انتظار نداریم سیتی و آرسنال ۲ بازی ببازند

07 اردیبهشت 1403 ساعت 17:2429 نظر
یورگن کلوپ عنوان کرد منچسترسیتی و آرسنال شانس قهرمانی دارند.

به گزارش فوتبال 360، لیورپول روز شنبه در لیگ برتر به مصاف وستهام خواهد رفت. این تیم که پس از شکست در برابر اورتون از رقبای خود یعنی آرسنال و منچسترسیتی عقب افتاد، امیدوار است بتواند با پیروزی در این بازی به روند برد بازگردد و امیدوار به لغزش آرسنال و منچسترسیتی باشد. یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، در مصاحبه خود درباره مسائل مختلف سخن گفت، او اسلوت، سرمربی فاینورد را انتخاب خوبی برای تیم دانست و همچنین عنوان کرد رقابت قهرمانی بین منچسترسیتی و آرسنال است.

سبک بازی خوب

کلوپ در مصاحبه خود گفت در روند اینکه چه کسی به عنوان سرمربی جانشین او انتخاب می‌شود، دخالتی ندارد، با این وجود گفت: «همه چیز واقعا خوب به نظر می‌رسد، سبک بازی تیم اسلوت بسیار عالی است.»

او در ادامه سخنان خود درباره شکست در برابر اورتون گفت: «به یاد نمی‌آورم پس از یک بازی تا این حد ناامید شده باشم. همه مسابقات سرنوشت‌ساز را واگذار کردیم و این واقعا بد است. من چیزی از آنچه مد نظر داشتیم در بازی مقابل اورتون از تیم ندیدم. اکنون باید در برابر وستهام به روند برد بازگردیم. دیوید مویس کار بسیار خوبی در وستهام انجام داده و تیم بااستعدادی در اختیار دارد.»

پیروزی در بازی بعدی

کلوپ درباره اینکه آیا امیدهای لیورپول برای قهرمانی به پایان رسیده یا خیر گفت: «آرسنال و منچسترسیتی اکنون یک رقابت ۲ تیمی برای قهرمانی خواهند داشت زیرا از این به بعد انتظار نداریم آن‌ها ۲ بازی را ببازند . فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد اما اگر رخ دهد، ما از فرصت استفاده خواهیم کرد. دیگو ژوتا و کانر بردلی برای بازی با وستهام در دسترس نخواهند بود اما هر ۲ به خوبی پیشرفت کرده‌اند.»

او همچین درباره خشکسالی گلزنی داروین نونیز و محمد صلاح گفت: «گل نزدن مهاجمان، یک مشکل برای آن‌ها است، با این وجود باید از این ناامیدی بگذرند و به تلاش خود ادامه دهند.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری