football360 logo

گواردیولا: می‌دانیم چگونه قهرمان شویم؛ از ضربات سر دی‌بروینه استقبال می‌کنم!

07 اردیبهشت 1403 ساعت 09:0230 نظر
پپ گواردیولا عنوان کرد باید در همه بازی‌ها برنده شوند.

به گزارش فوتبال 360، منچسترسیتی روز پنجشنبه در لیگ برتر انگلیس، به مصاف برایتون رفت که این بازی با نتیجه ۴ بر صفر به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید. در این بازی کوین دی بروینه و خولین آلوارس یک و فیل فودن ۲ گل به ثمر رساندند. پپ گواردیولا در مصاحبه خود درباره بازی سخن گفت. او عنوان کرد رقابت قهرمانی تنها با آرسنال نیست و لیورپول هنوز یک رقیب مهم برای این عنوان محسوب می‌شود، او همچنین از نمایش تیم ابراز رضایت کرد. 

باید در هر بازی برنده شویم

گواردیولا در مصاحبه خود گفت: «مهم به دست آوردن ۳ امتیاز بازی بود. ما می‌دانیم چگونه در لیگ قهرمان شویم، قبلا چنین کاری انجام دادیم، با این وجود آنچه در گذشته انجام داده‌ایم به این معنی نیست که در آینده هم قادر به انجام آن هستیم. هنوز ۵ بازی برای ما باقی مانده و فاصله‌ها بسیار نزدیک است، می‌دانیم  باید در هر بازی برنده باشیم. در نیمه اول ریتم خوبی داشتیم و توانستیم در موقعیت مناسب گلزنی کنیم اما بازی با برایتون همیشه دشوار است.»

او در ادامه سخنان خود درباره رقابت قهرمانی بین منچسترسیتی و آرسنال به تنهایی گفت: «این طور نیست! اتفاق رخ داده برای لیورپول و ۲ شکست متوالی ممکن است برای ما یا آرسنال هم رخ بدهد. لیورپول در رقابت قهرمانی حاضر  خواهد بود و بازی‌های زیادی باقی مانده .»

فودن قهرمانی‌های زیادی به دست آورده است 

گواردیولا درباره بازی فودن در برابر برایتون گفت: فودن به دنبال قهرمانی دوباره در لیگ برتر است. او در این سن تاکنون توانسته قهرمانی‌های زیادی کسب کند. فودن در این بازی نسبت به ۲، ۳ رقابت گذشته بهتر بود، با آرامش بیشتری کار کرد و  ۲ گل عالی زد.»

او درباره ضربه سر عالی دی بروینه گفت: «اگر بخواهد  چنین کاری را تکرار کند، خیلی استقبال می‌کنم!»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری