football360 logo

اوسمار به دنبال ترکیبی متفاوت در غیاب 3 ستاره؛ سرخ‌ها برای بازی انتقامی سورپرایز دارند!

07 اردیبهشت 1403 ساعت 11:15176 نظر
بعد از 3 بازی استفاده از ترکیب یکسان، با توجه به مصدومیت‌های به‌وجود آمده، اوسمار ویرا راه چاره‌ای جز تغییر در ترکیب برنده ندارد.

گزارش فوتبال 360، پرسپولیس تهران که کار خود در فصل جدید جام حذفی فوتبال ایران را با کسب برتری 3گله مقابل نفت‌وگاز گچساران آغاز کرد، حالا باید عصر امروز (جمعه)، دومین مسابقه خود را برابر آلومینیوم اراک برگزار کند. سرخ‌پوشان پایتخت که در سودای دفاع از عنوان قهرمانی‌شان در فصل گذشته هستند، امیدوارند بتوانند در اراک مقابل آلومینیوم به پیروزی برسند تا هم انتقام شکست در لیگ برتر را از این تیم بگیرند و هم اینکه به جمع 8 تیم برتر جام حذفی راه یابند.

اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس که دوران سرمربیگری او از جدال سرخ‌پوشان برابر آلومینیوم اراک آغاز شد و او خاطره خوبی از حضور در اراک ندارد، به دنبال گرفتن انتقام شکست در لیگ برتر است. نکته مهم اینکه ویرا برای مسابقه امروز، علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و همین مسئله باعث شده تا سرمربی برزیلی سرخ‌پوشان پایتخت که در 3 بازی اخیر با ترکیبی مشابه تیمش را به میدان فرستاده بود، به دنبال تغییر در ترکیب برنده باشد.

با مستحکم‌ترین خط دفاع لیگ به دنبال کلین‌شیت در جام حذفی!

امیررضا رفیعی که در 4 حضورش در خط دروازه پرسپولیس گلی دریافت نکرده، امروز هم مامور حراست از دروازه سرخ‌پوشان پایتخت است و شاید با توجه به بازگشت احتمالی بیرانوند، نبرد با آلومینیوم، آخرین فرصت رفیعی برای حضور در خط دروازه پرسپولیس باشد و او می‌تواند با ثبت کلین‌شیت رکوردی تاریخی را از خود به جای بگذارد. محمدحسین کنعانی‌زادگان و گیورگی گولسیانی گزینه‌های اصلی حضور در قلب خط دفاعی پرسپولیس هستند و دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن هم احتمالاً در سمت راست‌وچپ خط دفاعی سرخ‌پوشان به میدان می‌روند.

تغییر آرایش سرخ‌ها با 3 هافبک

ویرا در دیدارهای قبلی از آرایش 2-4-4 استفاده می‌کرد اما با توجه به مصدومیت‌های به‌وجود آمده به نظر می‌رسد که سرمربی پرسپولیس به دنبال استفاده از آرایش 3-3-4 در مسابقه امروز برابر آلومینیوم اراک است. در این آرایش، مسعود ریگی در نقش هافبک دفاعی کار خود را پیش خواهد برد و جلوتر از او، احتمالاً سروش رفیعی در کنار محمد خدابنده‌لو حضور پیدا کنند تا ماموریت انتقال توپ از خط دفاع به حمله را انجام بدهند و در قامت بازی‌ساز در ترکیب تیم‌شان کار خود را دنبال نمایند.

مثلث ترسناک در خط حمله پرسپولیس

مهدی ترابی در مسابقه امروز برابر آلومینیوم اراک احتمالاً در نقش وینگر راست کار خود را پیش خواهد برد و اوستون اورونوف هم در غیاب سعید صادقی و امید عالیشاهِ مصدوم، گزینه اصلی حضور در نقش وینگر چپ است تا زوج سرعتی پرسپولیس در ترکیب اصلی این تیم به میدان بروند. در این شرایط، به نظر می‌رسد که عیسی آل‌کثیر هم در خط حمله برای سرخ‌پوشان پایتخت به میدان برود و چهره‌هایی مانند وحید امیری و ابوالفضل بابایی هم از روی نیمکت کار خود را در مسابقه امروز آغاز می‌کنند و احتمالاً در نیمه دوم به ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت اضافه خواهند شد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران مقابل آلومینیوم اراک

امیررضا رفیعی، گیورگی گولیسانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری