football360 logo

والورده: بازی برابر سیتی خسته‌کننده بود؛ آنچلوتی مانند عضوی از خانواده است

10 اردیبهشت 1403 ساعت 10:005 نظر
ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید از صعود سخت برابر منچسترسیتی می‌گوید.

به گزارش فوتبال 360، رسانه «ESPN» در مصاحبه‌ای اختصاصی به گفتگو با فدریکو والورده، ستاره 25 ساله و اروگوئه‌ای رئال مادرید پرداخت. والورده به همراه رئال مادرید تقریبا قهرمانی در لالیگا را قطعی کرده و طی هفته جاری در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان میهمان رقیب سنتی کهکشانی‌ها در اروپا، بایرن مونیخ خواهد بود. والورده در این مصاحبه از صعود سخت برابر منچسترسیتی گفت. او در مورد کیفیت بازی به مجری پاسخ جالبی داد: «فکر می‌کنم خسته‌کننده‌ترین بازی در دوران حرفه‌ایم را پشت سر گذاشتم! با همه اعضای خانواده‌ام این نظر را به اشتراک گذاشتم. اینکه شما توپ را در اختیار نداشته باشید و تقریبا تمام زمان بازی را نزدیک به محوطه جریمه خودتان در حال دفاع کردن باشید، نه تنها خسته زیادی را به شما منتقل می‌کند بلکه باعث می‌شود فوتبال را از زاویه‌ای جدید تجربه کنید.»

والورده در ادامه گپ و گفت در مورد بازی برگشت برابر سیتی، به سوال مجری در مورد حضور نداشتن بین زننده‌های ضربات پنالتی، اینگونه پاسخ داد: «در لحظات زده شدن ضربات پنالتی عذاب زیادی کشیدم. قبل از این هرگز ضربات پنالتی در چنین مرحله حساس و مهمی را تجربه نکرده بودم و پیروز شدن در پایان کار، بسیار زیبا و لذت بخش به نظر می‌رسید. با توجه به شرایطم  آمده زدن یکی از ضربات پنالتی نبودم. در چنین لحظاتی اگر شما حقیقت را به زبان بیاورید، به عنوان یک بازیکن دچار افت ارزش نمی‌شوید. به نظرم در چنین شرایطی از گفتن حقیقت باید احساس افتخار کرد و غرور بی جا را کنار گذاشت. من شرایط مناسبی نداشتم و ضربه را به یک هم‌تیمی دیگر سپردم.»

فده دلیل اصلی پیروزی رئال مادرید در چنین بازی‌های سرنوشت‌سازی را باور تیم به موفقیت تا آخرین لحظه عنوان کرد: «ما همیشه می‌جنگیم و همیشه تا آخرین لحظات به خودمان اعتماد داریم. می‌دانیم برابر هر حریفی می‌توانیم موفق باشیم چون مادرید همیشه مادرید است و این موضوع را به خوبی در لیگ قهرمانان به همه ثابت کرده‌ایم.» اروگوئه‌ای محبوب رئالی‌ها حرف‌هایی را هم برای ستایش کارلتو کنار گذاشته بود: «برای من آنچلوتی مهمترین شخصیت حاضر در فوتبال امروز است. نه تنها به خاطر تمام پیشرفت‌هایی که در فوتبال من ایجاد کرده و می‌کند، بلکه به دلیل تمام تاثیرات مثبت در بالغ شدن شخصیتم. او آنقدر به شما نزدیک است که حس می‌کنید عضوی از خانواده‌تان است. کارلتو همیشه در مورد شرایط خانواده‌ام از من سوال می‌پرسد. به نظرم چنین اشخاصی در یک باشگاه، اهمیت بسیار بالایی دارند.»

والورده مصاحبه خود را با اشاره به شرایط فعلی رئال مادرید به پایان برد: «فصل جاری به شکل زیبایی در حال پیش رفتن است. در شرایط بسیار فوق‌العاده‌ای هستیم. با وجود تمام خستگی‌های ذهنی و جسمی از نظر تیمی در بهترین زمان ممکن قرار داریم. تمام فصل برای بودن در شرایط فعلی تلاش کردیم و باید به بهترین شکل ممکن از آن لذت ببریم.»

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری