football360 logo

ژاوی: برنامه کلی برای فصل بعد تعیین شده؛ پدری آمادگی کامل دارد

09 اردیبهشت 1403 ساعت 23:4749 نظر
ژاوی عنوان کرد هدف بارسلونا کسب رده دوم است.

به گزارش فوتبال 360، بارسلونا در چارچوب لالیگا به مصاف والنسیا خواهد رفت. ژاوی، سرمربی آبی و اناری‌ها در مصاحبه خود اهداف تیمش را برای ادامه فصل تعریف و همچنین در مورد برنامه ریزی برای فصل آینده صحبت کرد. 

بدون جام

بارسلونا اکنون، 14 امتیاز با رئال مادرید فاصله دارد و با یک بازی کمتر در آستانه به پایان رساندن فصل بدون جام است. 

ژاوی در اوایل این هفته موافقت کرد تا اواسط سال 2025 در این تیم بماند و عنوان کرد هدف این است کهن فصل جاری در جایگاه دوم قرار بگیرند و به سوپرجام راه پیدا کنند. والنسیا می‌تواند مانع این کار باشد و ژاوی آن‌ها را حریف بسیار شایسته نامید که یک رقابت فوق‌العاده در لالیگا داشته‌اند. ژاوی درباره ژیرونا هم سخن گفت و این تیم را رقیب خود برای کسب رده دوم نامید. 

ژاوی در مصاحبه خود گفت: «ژیرونا رقیب مستقیم ماست. آنها قوی هستند و یک هدف حداقلی وجود دارد که جواز حضور در لیگ قهرمانان است، با این وجود هدف بارسلونا در این فصل کسب رده دوم و حضور در سوپرجام است.»

ژاوی در ادامه سخنان خود درباره برنامه ریزی تیم برای فصل آینده گفت: «برنامه کلی مشخص شده است. اگر بازیکنانی بتوانند به ما کمک کنند، قطعا خریده می‌شوند و ما این را در نظر خواهیم گرفت. همه منتظر می‌نشینیم تا ببینیم بهترین کار برای هر بازیکن چه خواهد بود.»

روکه و حضور در تیم

ژاوی درباره ویتور روکه که عنوان شده از بارسلونا می‌رود، گفت سرنوشت این نوجوان در پایان فصل مشخص می‌شود

او گفت: «آسان نیست در 18، 19 سالگی از برزیل بیایید و در بارسلونا موفق باشید. او به زمان و اعتماد به نفس نیاز دارد و می‌تواند در بارسلونا به جایگاه خوبی دست پیدا کند.»

ژاوی درباره مصدومان تیم گفت پدری که اخیرا با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد به آمادگی کامل دست پیدا کرده و آماده است تا برای بازی با والنسیا از ابتدا در ترکیب حضور داشته باشد. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری