football360 logo

توخل: برای بردن رئال، شانس می‌خواهیم؛ آماده رویارویی با بلینگام هستیم

11 اردیبهشت 1403 ساعت 01:1749 نظر
توماس توخل درباره بازی حساس تیمش سخن گفت.

به گزارش فوتبال 360، بایرن مونیخ روز سه‌شنبه در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ در مصاحبه خود درباره بازی سخن گفت، او عنوان کرد تیمش برای تهدیدی که جود بلینگام، هافبک فوق‌العاده رئال مادرید در بازی رفت ایجاد می‌کند، آماده است و  همچنین ادعا کرد بازیکنانش از اعتماد به نفس خوبی برخوردارند. 

رویارویی دیدنی

بازی روز سه‌شنبه در آلیانز آرنا بین رئال و بایرن مونیخ، قهرمانان 14 و ۶ دوره لیگ قهرمانان اروپا، پرتکرارترین نبرد تاریخ لیگ قهرمانان است.

بلینگام که در تابستان به رئال مادرید پیوست از آن زمان به یکی از مهمترین بازیکنان تیم تبدیل شده و در حال حاضر در میان بهترین‌های جهان محسوب می‌شود. 

او با 17 گل بهترین گلزن رئال مادرید در این فصل لالیگا است. جود ۴ بار در لیگ قهرمانان اروپا هم موفق به گلزنی شده است. 

توخل در مصاحبه خود گفت: «بلینگام یک بازیکن کلیدی برای رئال مادرید است. او این جا در بوندس‌لیگا عالی بود. نحوه پیشرفتش نشان دهنده سطح شخصیت او است، زیرا این موفقیت فقط با یک شخصیت بزرگ امکان پذیر است.

هر کسی برای رئال مادرید بازی می‌کند، این فشار را احساس می‌کند و او توانسته همه انتظارات را به بهترین نحو برآورده کند. ما از این موضوع به خوبی از آن آگاه هستیم و سعی خواهیم کرد تا در این مسابقه راه حلی برای مقابله با جود پیدا کنیم.»

توخل در ادامه سخنان خود درباره بازی گفت: «نه تنها من، بلکه تیم هم در لیگ قهرمانان اروپا تجربه دارد، با این وجود شما برای غلبه بر رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیاز به شانس، ترکیب خوب و تاکتیک درست دارید.»

رکورد پیروزی

توخل درباره کارلو آنچلوتی که رکورد ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به عنوان مربی کسب کرده، گفت: «اگر این فقط به تجربه بستگی داشت، من شانسی نداشتم. کاری که آنچلوتی برای فوتبال انجام داده، بسیار بزرگ است. با این وجود بازیکنان بایرن مونیخ به نقاط قوت خود ایمان دارند.»

توخل درباره مصدومان عنوان کرد در لحظه آخر تصمیم خواهد گرفت  آیا لروی سانه، جمال موسیالا، کنراد لایمر و دایوت اوپامکانو برای بازی روز سه شنبه آماده هستند یا خیر و این که سرژ گنبری و آلفونسو دیویس هم قادر به حضور در ترکیب خواهند بود.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری