football360 logo

تیم منتخب هفته 29؛ ستاره‌ها، بهترین بازیکن فصل را راه ندادند!

09 خرداد 1401 ساعت 14:1712 نظر
3 بازیکن از فولاد، 2 بازیکن هم از پرسپولیس، استقلال، گل‌گهر و تراکتور به تیم منتخب هفته رسیدند.

به گزارش فوتبال360، همه تیم‌های مدعی در این هفته به غیر از  سپاهان، در تیم منتخب نماینده دارند. امیرحسین حسین‌زاده با نمره 8.44 بهترین بازیکن هفته بود و حسین حسینی عنوان آقای‌ کلین‌شیت را به نام خود کرد. سیامک نعمتی در بازگشت به ترکیب پرسپولیس باز هم گل زد. علی نعمتی چهارمین گلش در 7 هفته اخیر را زد. نریمان‌جهان و پاتوسی هم گل زدند و هم پاس‌گل دادند. رضا شکاری دبل کرد. آرش رضاوند و محمد عباس‌زاده هم باز گل زدند. نمرات بازیکنان در این هفته به اندازه‌ای بالا بود که سعید صادقی، بهترین پاسور فصل با نمره 7.84 نتوانست به تیم منتخب برسد. در ادامه عملکرد بازیکنان حاضر در تیم منتخب فوتبال 360 را با همکاری «متریکا» می‌خوانید. 

حسین حسینی/ دروازه‌بان/ استقلال/ نمره 7.81

مس رفسنجان در میزبانی از استقلال، 17 شوت زد. امیدگل مس هم 3 برابر استقلال بود که نشان می‌دهد در موقعیت‌های خوبی هم به توپ شوت زدند. استقلال اما گلی نخورد تا نقش ویژه حسین حسینی در این کلین‌شیت مشخص شود. حسینی با مهار هر 3 شوت در چارچوب مسی‌ها، آقای‌ کلین‌شیت این فصل شد.

سیامک نعمتی/ دفاع راست/ پرسپولیس/ نمره 7.93

نعمتی در بازگشت به ترکیب پرسپولیس، سومین گل فصلش را هم زد. او این هفته، 3 مرتبه با شوت دروازه پدیده را تهدید کرد تا یک گل بزند. یک مرتبه هم با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت و 6 قطع پاس هم داشت. نعمتی که دو خطای مهم پشت محوطه جریمه پدیده گرفت، بهترین بازیکن تیمش در هفته ماقبل پایانی بود.

عارف آقاسی/ دفاع میانی/ فولاد/ نمره 7.69

گل نخوردن از سپاهان، در این فصل اصلا کار ساده‌ای نیست. کاری که فولاد موفق به انجامش شد و خط حمله پرستاره سپاهان را متوقف کرد. نفر اول این کلین‌شیت، عارف آقاسی بود. بازیکنی که 8 مرتبه خطر را از دروازه تیمش دفع کرد. آقاسی بدون اینکه خطایی مرتکب شود، هر 3 تلاش بازیکنان سپاهان را برای دریبل، خنثی کرد.

علی نعمتی/ دفاع میانی/ پرسپولیس/ نمره 7.82

علی نعمتی اولین گلش در لیگ برتر را در دربی زد. راهی که پس از آن یاد گرفت و 3 گل دیگر هم به ثمر رساند. حالا نعمتی بعد از محمد عباس‌زاده، بهترین گلزن 7 هفته اخیر لیگ برتر است. نعمتی در بازی با پدیده، بیشترین عملکرد دفاعی را هم داشت تا نشان دهد که همه تمرکزش برای گلزنی نیست و از دفاع کردن هم غافل نشده است.

شایان مصلح/ دفاع چپ/ گل‌گهر/ نمره 7.19

دفاع چپ گل‌گهر نمایش متوسطی داشت ولی با توجه به عملکرد دور از انتظار سایر هم‌پستی‌هایش به تیم منتخب رسید. مصلح در بازی با هوادار 9 خطر را دفع کرد و فقط در 2 نبرد از 12 دوئلی که شرکت کرد، برنده نشد.

آرش رضاوند/ هافبک/ فولاد/ نمره 7.98

درخشش ستاره مغضوب استقلال در تیم جواد نکونام ادامه دارد. 90 درصد پاس‌های آرش رضاوند در بازی با سپاهان سالم به مقصد رسید. البته این دقت بالا، از ریسک پاس‌های او کم نکرد و یک موقعیت هم ساخت. او 2 شوت در چارچوب هم زد که یکی از آن‌ها گل شد. رضاوند که نیم‌فصل اول در استقلال گلی نزده بود، حالا در فولاد 4 گله شده است.

سامان نریمان‌جهان/ هافبک/ تراکتور/ نمره 8.08

هافبک تراکتور با درخشیدن در این هفته، حکم سقوط فجر را امضا کرد. او 3 مرتبه با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت تا محمد عباس‌زاده یکی از آن‌ها را تبدیل به گل کند. در ادامه، نریمان‌جهان با شوتی تماشایی، یک گل هم زد. نریمان‌جهان در یک ساعتی که در زمین حضور داشت این آمار را به جای گذاشت.

آیاندا پاتوسی/ هافبک/ فولاد/ نمره 8.39

پاتوسی دیگر بازیکنی بود که این هفته هم گل زد و هم پاس‌گل داد. او مثل هفته قبل، یک گل از روی ضربه ایستگاهی زد. 3 پاس‌کلیدی هم داد. پاتوسی با این عملکرد، میزان تاثیرگذاری‌اش روی گل‌های فصل را به عدد 10 رساند؛ 6 گل و 4 پاس‌گل.

رضا شکاری/ مهاجم/ گل‌گهر/ نمره 8.14

زننده هر 2 گل گل‌گهر به هوادار، رضا شکاری بود. شکاری در این بازی 18 دوئل موفق داشت که رکورد هفته است. او 10 مرتبه ضربه سر اول را روی سر مدافعان هوادار زد. شکاری در این فصل 5 گل زده و 2 پاس‌گل داده است. 

محمد عباس‌زاده/ مهاجم/ تراکتور/ نمره 7.69

بهترین گلزن این فصل تراکتور، در 5 بازی اخیرش (بدون احتساب بازی با پرسپولیس) به طور میانگین در هر بازی یک گل زده است. عباس‌زاده در این هفته یک گل تماشایی با ضربه سر به فجر زد. عباس‌زاده یک مرتبه نیز با پاس‌کلیدی موقعیت ساخت. 

امیرحسین حسین‌زاده/ مهاجم/ استقلال/ نمره 8.44

در هفته‌ای که 4 بازیکن نمره بالای 8 کسب کردند، ستاره استقلال بهتر از همه بود. حسین‌زاده 4 مرتبه با شوت دروازه مس را تهدید کرد که حاصل آن، 2 گل بود. این هفتمین و هشتمین گل فصل حسین‌زاده بود. مهاجم 21 ساله استقلال در این بازی 4 دریبل موفق هم داشت. 


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری