football360 logo

شوک بزرگ به تیم ملی؛ «اللهیار» جام‌جهانی را از دست داد؟

31 مرداد 1401 ساعت 10:2966 نظر
ستاره جوان فوتبال ایران با مصدومیت پیش‌آمده احتمالاً نمی‌تواند همراه شاگردان اسکوچیچ به دوحه برای حضور در جام جهانی سفر کند.

به گزارش فوتبال 360، اللهیار صیادمنش پدیده 21 ساله فوتبال ایران که از ابتدای فصل جدید رقابت‌های چمپیونشیپ انگلیس در ترکیب اصلی هال‌سیتی حضور داشت و عملکرد خوبی را از خود در جمع شاگردان شوتا آرولادزه به جای گذاشت، در هفته چهارم رقابت‌ها شوکی ناگهانی مواجه شد و در دقیقه 55 مصاف با برنلی به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش خارج شد.

آرولادزه مصدومیت ستاره ایرانی تیمش را از ناحیه همسترینگ تخمین زد و در نشست مطبوعاتی بعد از اتمام مسابقه مدعی شد که احتمالاً صیادمنش 4 تا 6 هفته نمی‌تواند همراه هال‌سیتی باشد. اما بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که ستاره ایرانی شاغل در سطح دوم رقابت‌های باشگاهی انگلستان دچار مصدومیت طولانی‌تری شده و احتمالاً تا نیم‌فصل رقابت‌های چمپیونشیپ نمی‌تواند در ترکیب هال‌سیتی به میدان برود!

«صیادمنش» 3 ماه خانه‌نشین شد؟

رسانه هال‌سیتی نیوز که از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه انگلیسی به شمار می‌رود، صبح امروز خبری ویژه را درباره مصدومیت ستاره ایرانی منتشر کرد و در آن اشاره داشت که دوره درمانی اللهیار صیادمنش بیش از 3 ماه به طول خواهد انجامید و او نه‌تنها نمی‌تواند همراه هال‌سیتی باشد بلکه رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر را هم از دست خواهد داد و نمی‌تواند در کنار شاگردان دراگان اسکوچیچ مسافر دوحه شود.

صیادمنش در اردوهای اخیر تیم ملی فوتبال ایران جایگاه ثابتی در فهرست تیم پیدا کرده بود و در تلاش بود تا بتواند در فیفادی سپتامبر جایگاه خود را فهرست تیم ملی تثبیت کند و یکی از مسافران اعزامی به جام جهانی 2022 قطر باشد اما حالا مصدومیت بلندمدت سد راه حضور ستاره ایرانی در جام جهانی شده است. البته که همگان منتظر اعلام خبر رسمی درباره مصدومیت صیادمنش هستند.

مهدی طارمی دیگر ستاره خط حمله فوتبال ایران نیز در مصاف با اسپورتینگ دچار آسیب‌دیدگی شد و نگرانی‌های زیادی درباره او به وجود آمد اما طارمی در واکنش به مصدومیت خود واکنش جالبی داشت و گفت: «به خیر گذشت» تا نشان بدهد مشکل خاصی برای همراهی پورتو در ادامه فصل نداشته و هم‌چنین می‌تواند به اردوی پیش‌رو تیم ملی فوتبال ایران اضافه شود.

چه کسی جانشین «اللهیار» می‌شود؟

اللهیار صیادمنش در شرایطی در فهرست تیم ملی فوتبال قرار می‌گرفت که مهاجمان پرشماری در صف انتظار می‌ایستادند اما حالا مصدومیت ستاره ایرانی باعث شده تا دراگان اسکوچیچ و همکاران او به دنبال انتخاب یک گزینه شایسته برای جانشینی صیادمنش در فهرست تیم ملی باشند. مهدی قایدی در بازگشت دوباره‌اش به استقلال عملکردی فوق‌العاده را از خود به جای گذاشت تا خود را آماده بازگشت دوباره به تیم ملی نشان بدهد.

علی علیپور و شهاب زاهدی دیگر مهاجمانی هستند که احتمال حضورشان در فهرست تیم ملی به عنوان جانشین اللهیار صیادمنش وجود دارد. البته این احتمال وجود دارد فرصت باقیمانده تا آغاز رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، مهاجم دیگری با درخشش خود بتواند کادرفنی تیم ملی را مجاب کند که نامش را در فهرست مسافران دوحه جای دهد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری