football360 logo

رم و یووه صلح کردند؛ زهر دیبالا بر تن بانوی پیر

05 شهریور 1401 ساعت 23:0211 نظر
در یک فینال زودرس، یوونتوس و رم به تساوی رضایت دادند.

به گزارش فوتبال 360، در چارچوب هفته سوم سری آ، رم و یوونتوس به میزبانی تورین به دیدار یکدیگر رفتند و به تساوی یک بر یک رضایت دادند.آلگری با سیستم 3-3-4 و مورینیو با سیستم 2-5-3 تیم‌های خود را به میدان فرستادند. 3 نفر از 4 مدافع یوونتوس برزیلی بودند. یوونتوس با لشگری از مصدومان مانند لئوناردو بونوچی، پل پوگبا، فدریکو کیزا، آنخل دی‌ماریا به میدان آمد. جورجینیو فاینالدوم و نیکولو زانیولو مصدومان رم بودند. 

پیشتازی یوونتوس

همین 3 ماه پیش بود که دیبالا، با آمار 68 گل در این ورزشگاه برای یوونتوس پس از خداحافظی با هواداران از این ورزشگاه خارج شد اما امشب به عنوان حریف بیانکونری بازگشت. آلگری در مصاحبه قبل از بازی گفته بود نمی‌خواهد بازی ضعیف تیمش در نیمه اول مقابل سامپدوریا تکرار شود.او به حرفش وفادار بود. دقیقه 2 ضربه کاشته دوشان ولاهوویچ بعد از برخورد با تیر افقی، وارد دروازه روی پاتریسیو شد. این سومین گل این مهاجم در این فصل بود.

زهر دیبالا

یوونتوس برای گل دوم حمله می‌کرد. روی پاتریسیو، ضربه کوادرادو را در دقیقه 16 مهار کرد. در دقیقه 25، مانوئل لوکاتلی برتری یوونتوس را 2 برابر کرد اما کمک داور ویدئویی گل را مردود اعلام کرد. ولاهوویچ هنگام جاگذاشتن برایان کریستانته، مدافع رم از بازوی خود برای کنترل توپ استفاده کرده بود. در نیمه دوم، رم به تدریج بر بازی مسلط شد. در دقیقه 70 روی ارسال ضربه کرنر توسط پیگرینی، توپ به دیبالا رسید و ارسال پاس او روی دروازه با گلزنی تامی آبراهام همراه شد. آرکادیوش میلیک، که به تازگی به صورت قرضی از المپیک مارسی به یوونتوس آمده، وارد زمین شد. هنگامی که ضربه کرنر رم در جلوی دروازه یوونتوس فرود آمد، او از روی خط دروازه توپ را دفع کرد.بازی با نتیجه  یک بریک به پایان رسید تا 2 تیم شاهد حضور مهمانان ناخوانده (لاتسیو و تورینو) در صدر جدول باشند. 



نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری