football360 logo

الگری، تقریباً خشمگین از جا گذاشتن 4 امتیاز؛ دی‌ماریا به دیدار امشب خواهد رسید؟

09 شهریور 1401 ساعت 16:50
ماسیمیلیانو الگری تاکید کرد دی‌ماریا را در دیدار مقابل اسپتزیا در اختیار خواهد داشت.
به گزارش فوتبال 360، یوونتوس پس از پیروزی مقتدرانه مقابل ساسولو در دیدار افتتاحیه که با درخشش آنخل دی‌ماریا همراه بود در 2 دیدار مقابل سامپدوریا و رم متوقف شد تا 4 امتیاز حساس در مقطع ابتدایی فصل را از دست بدهد.
مصدومیت دی‌ماریا در هفته نخست، پس از آنکه پل پوگبا و شزنی هم در جریان تور پیش‌فصل این تیم با مصدومیت مواجه شدند، خبری شوکه‌کننده برای بانوی پیر بود و الگری ترجیح داد برای جانشینی یکی از هافبک‌های مصدوم تیمش، فیلیپ کاستیچ را از اینتراخت به خدمت گرفته و در هر 2 دیدار مقابل سامپدوریا و رم، از ابتدا به میدان بفرستد. بازیکنی که البته هنوز به خوبی در ترکیب بیانکونری جا نیفتاده و سخت است کسی در کوتاه مدت بتواند جایگزین آنخل دی‌ماریا در ترکیب یوونتوس شود.
دی‌ماریا در دسترس است اما...
در همین رابطه، ماسیمیلیانو الگری که بابت از دست رفتن امتیازات حساس ابتدایی به همان شیوه خاص خودش ابراز ناراحتی کرده، خبری خوب به هواداران یوونتوس داد و تاکید کرد وینگر آرژانتینی، قادر است تیم را در دیدار چهارشنبه شب برابر اسپتزیا همراهی کند؛ البته اگر با صلاحدید الگری به میدان برود. سرمربی باتجربه ایتالیایی در کنفرانس خبری پیش از دیدار گفت: «دی‌ماریا با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت از دیدار برابر اسپتزیا در دسترس خواهد بود اما فکر نمی‌کنم او را از ابتدا به میدان بفرستم. البته هنوز ترکیب اصلی را انتخاب نکرده و باید برای این موضوع، تصمیم نهایی را بگیرم. ما در دیدار برابر سامپدوریا و رم، 4 امتیاز مهم را از دست دادیم و مقابل اسپتزیا، چاره‌ای جز پیروزی نداریم. دی‌ماریا در دیدار برابر ساسولو، یک گل زد و زمینه‌ساز به ثمر رسیدن یک گل دیگر هم شد اما برای دیدار مقابل اسپتزیا، او را از ابتدا به میدان نخواهم فرستاد».
باید برای اسپتزیا احترام ویژه‌ای قائل باشیم
الگری ادامه داد: «من باید بهترین ترکیب را برای به میدان رفتن مقابل اسپتزیا انتخاب کنم. دیدار سختی برابر این تیم خواهیم داشت. دیدار برابر رم پس از تساوی مقابل سامپدوریا، کمی آسان‌تر به نظر می‌رسید اما دیدار امشب، داستان متفاوتی دارد. ما باید برای تقابل با اسپتزیا، آماده‌سازی بهتری به نسبت دیدار برابر رم داشته باشیم. تیم حریف، عملکردی بسیار خوب داشته و تنها یک امتیاز با یوونتوس در جدول رده‌بندی اختلاف دارند. باید برای تیم حریف احترام ویژه‌ای قائل باشیم و تمام تلاشمان را برای نگه داشتن این 3 امتیاز در خانه، انجام دهیم. ضمن این که همچون دیدار برابر رم، شزنی در دسترس است و از ابتدا به میدان خواهد رفت».
پوگبا ناپدید شده؟
سرمربی یوونتوس که حساب ویژه‌ای روی پوگبا باز کرده بود، در دیدارهای پیش‌فصل با خبر مصدومیت او به شوک فرو رفت و درحالی که پیش‌بینی می‌شود پوگبا در دیدار هفته آینده یوونتوس نیز قابلیت به میدان رفتن را نداشته باشد، هافبک فرانسوی این روزها با حواشی عجیبی دست و پنجه نرم می‌کند. پوگبا از جانب برادرش تهدید شده و شایعاتی نیز حول محور اعتقادش به جادو و جادوگری به گوش می‌رسد. الگری در این رابطه گفت: «پوگبا هم‌اکنون در دسترس نیست اما اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، از هفته آینده نرم‌دوی را آغاز خواهد کرد. امیدواریم او در سریع‌ترین زمان ممکن، دوباره به جمع ما اضافه شود؛ زیرا بازیکنی تاثیرگذار است».
حساب ویژه روی نیمکت‌نشینان
او ادامه داد: «بازیکنان مصدوم با تیم اصلی تمرین نمی‌کنند و حتی محل انجام تمریناتشان با سایرین متفاوت است. پوگبا را از زمانی که مورد تهدید قرار گرفته، ندیده‌ام و شرایطش را صرفاً از گروه پزشکی جویا می‌شوم. همچنین درباره آرک میلیک که اولین دیدارش را برابر رم انجام داد، باید بگویم که بازیکنان نیمکت‌نشین به همان اندازه که بازیکنان ترکیب اصلی مهم‌اند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. باید این نکته را هم مدنظر قرار دهم که خرید جدیدمان باید کار را از روی نیمکت آغاز کند یا توانایی به میدان رفتن از ابتدا در کنار ولاهوویچ را دارد؟»
نگرانی از بابت مدافعان نیست
الگری که تیمش در نقل‌وانتقالات تابستانی، شاهد خداحافظی جورجو کیلینی بود، درباره عملکرد فاز تدافعی با چهره‌ای جدید پس از دیدار برابر ساسولو که با غیبت لئوناردو بونوچی هم همراه بود، صحبت‌هایش را این گونه به پایان رساند: «در دیدار برابر رم، دنیلو بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت، اگرچه مشکلاتی هم در عملکرد تدافعی داشت. این مورد طبیعی است زیرا ما 2 بازیکن جدید داریم که برای اولین بار در کنار یکدیگر به میدان رفته‌اند و بسیار خوشحالم از این بابت که بازیکنی چون دنیلو را در اختیار دارم. او در هر پستی از فاز تدافعی، قابلیت به میدان رفتن را دارد و این اطمینان را به همه مدافعان مرکزی تیم از جمله روگانی خواهم داد که روی تک به تکِ آن‌ها، حساب ویژه‌ای باز کرده‌ام».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری