football360 logo

نمایش خوب محرمی مقابل میلان؛ ویراژ در سن‌سیرو

24 شهریور 1401 ساعت 00:566 نظر
صادق محرمی در بازی بزرگ سن‌سیرو، توانست نمایشی قابل قبول مقابل میلان ارائه دهد.

به گزارش فوتبال 360، دیناموزاگرب که هفته قبل لیگ قهرمانان را با پیروزی مقابل چلسی آغاز کرد، در هفته دوم مسابقات مهمان میلان بود. آن‌ها در این مسابقه، 3-1 شکست خوردند و صدرجدول گروه را به حریف‌شان واگذار کردند اما صادق محرمی، مدافع راست این تیم توانست نمایش موفقی داشته باشد.

محرمی که این فصل تبدیل به مدافع فیکس دیناموزاگرب شده، در ورزشگاه سن‌سیرو هم یکی از یازده بازیکن اصلی تیمش بود. او 63 دقیقه مقابل میلان بازی کرد و جایش را به داریو اشپیکیچ داد. زمانی که محرمی از زمین بیرون رفت، میلانی‌ها 2-1 جلو بودند. محرمی در دقایق حضورش، یکی از سه شوت داخل چارچوب دیناموزاگرب را زد. یک پاس کلیدی داد و 90.9 درصد پاس‌هایش هم به مقصد رسیدند. آماری که او را تبدیل به سومین بازیکن دقیق تیمش کرد. او دو سانتر هم انجام داد و از این نظر، فعال‌ترین بازیکن تیمش محسوب می‌شد.

مدافع راست دیناموزاگرب در حمله، یکی از موثرترین بازیکن‌ها در تیمش بود اما در دفاع، نتوانست کمک چندانی به دینامو کند. تنها عملکرد دفاعی محرمی، در یک تکل موفق خلاصه می‌شد. با این حال نقش موثرش زمانی که دینامو صاحب توپ ‌می‌شد، کمک کرد تا در مجموع نمایش قابل قبولی در این مسابقه ارائه دهد.

دیناموزاگرب با شکست مقابل میلان، 3 امتیازی ماند و در رده دوم گروهش قرار گرفت. در این گروه میلان 4 امتیازی صدرنشین است و سالزبورگ 2 امتیازی و چلسی یک امتیازی، در رده‌های سوم و چهارم هستند.

محرمی فصل پیش بیشتر بازی‌های دینامو را از روی نیمکت یا سکو تماشا می‌کرد، اما این فصل توانسته به عنوان مهره‌ای ثابت برای تیمش به میدان برود. او از هفته دوم، به ترکیب اصلی دیناموزاگرب رسید و 6 هفته از 9 هفته لیگ کرواسی، در ترکیب اصلی بوده است. او در این 6 مسابقه، توانسته دو گل برای دیناموزاگرب بسازد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری