football360 logo

ماجراجویی نمایندگان قاره کهن پیش از جام جهانی؛ از آمریکا تا کانادا

31 شهریور 1401 ساعت 10:0952 نظر
6 نماینده آسیا در جام جهانی 2022 پیش از آغاز این رقابت‌ها، 2 بازی تدارکاتی را در فیفادی ماه سپتامبر برگزار می‌کنند.

به گزارش فوتبال 360، میزبانی قطر در جام جهانی 2022 باعث شده تا قاره آسیا بیش از همیشه در بالاترین سطح فوتبال ملی جهان، نماینده داشته باشد و با احتساب قطر، 6 تیم از قاره آسیا در رقابت‌های جام جهانی حضور دارند. در کنار میزبان رقابت‌ها، تیم‌های ملی ایران، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و عربستان سعودی 5 نماینده قاره آسیا در جام جهانی 2022 به شمار می‌آیند که سعی دارند تا با توجه به رویارویی با رقبای سرشناس و مطرح، پیش از جام جهانی آمادگی خود را به سطح ایده‌آل برسانند.

تیم‌های آسیایی در تلاش هستند تا بتوانند از آخرین فرصت فیفادی پیش از آغاز جام جهانی، نهایت استفاده را ببرند و هر کدام 2 بازی تدارکاتی را در برنامه خود جای داده‌اند. تیم ملی ایران که در اتریش اردو زده، قرار است به مصاف تیم‌های ملی اروگوئه و سنگال برود، اما به جز ایران، سایر رقبای آسیایی نیز بازی‌های جذاب و مهمی را برای گذراندن آخرین فیفادی پیش از جام جهانی تدارک دیده‌اند.

زورآزمایی میزبانِ جام جهانی برابر حریفان آمریکایی

تیم ملی قطر که در گروه نخست جام جهانی 2022 باید مقابل تیم‌های اکوادور، سنگال و هلند به میدان برود، در آخرین فیفادی پیش از آغاز رقابت‌ها تصمیم گرفته تا بازی با 2 تیم از قاره آمریکا را در دستور کار قرار بدهد. شاگردان فلیکس سانچز جمعه اول مهرماه از ساعت 20:30 به مصاف تیم ملی کانادا خواهند رفت، تیمی که خود در جام جهانی 2022 حضور دارد.

قطری‌ها بعد از تقابل با تیم ملی کانادا، مصاف با تیم ملی شیلی را در برنامه خود قرار داده‌اند. تیمی که می‌تواند یک حریف تمرینی مناسب برای تیم ملی قطر پیش از انجام اولین مسابقه در جام جهانی برابر اکوادور باشد. با توجه به شباهت سبک بازی تیم‌های ملی شیلی و اکوادور، شاگردان سانچز این فرصت را دارند تا اولین بازی خود در جام جهانی را مقابل تیم ملی شیلی شبیه‌سازی کنند. تیم ملی قطر روز سه‌شنبه پنجم مهرماه از ساعت 13:30 برابر تیم ملی شیلی به میدان خواهد رفت.

2 دوئل دشوار برای شاگردان رنار

تیم ملی عربستان که با هدایت هروه رنار صعودی مقتدرانه به جام جهانی 2022 قطر داشت، حالا باید در گروه سوم رقابت‌ها مقابل تیم‌های ملی آرژانتین، مکزیک و لهستان قرار گیرد. شاگردان رنار برای شبیه‌سازی دوئل با آرژانتین که اولین مسابقه‌شان در جام جهانی خواهد بود، مصاف با تیم ملی اکوادور را در نظر گرفته‌اند، مسابقه‌ای که جمعه اول مهرماه از ساعت 21:30 آغاز می‌شود.

رنار با توجه به هم‌گروهی تیمش با تیم ملی مکزیک، درخواست داشته تا با یکی از تیم‌های قاره آمریکا هم بازی تدارکاتی انجام شود که در نهایت مصاف با تیم ملی آمریکا نهایی شد و قرار است عربستان سعودی، سه‌شنبه پنجم مهرماه از ساعت 21:30 به مصاف تیم ملی آمریکا برود تا شاگردان هروه رنار با شبیه‌سازی شرایط بازی با 2 رقیب‌شان در جام جهانی، آماده حضور در قطر شوند.

تصمیم جالب استرالیایی‌ها پیش از سفر به قطر

تیم ملی استرالیا که در فیفادی قبلی در ماه ژوئن درگیر مسابقات پلی‌آف جام جهانی بود و توانست با شکست تیم ملی پرو، جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر را به دست آورد، در آخرین فیفادی پیش از آغاز جام جهانی، برنامه عجیب و جالب‌توجهی دارد و با تصمیم گراهام آرنولد قرار است استرالیایی‌ها فقط تنها در مقابل رقیب اهل اقیانوسیه خود به میدان بروند!

شاگردان آرنولد امروز (پنجشنبه) از ساعت 13:30 به مصاف تیم ملی نیوزیلند خواهند رفت و در اتفاقی جالب‌توجه، دومین بازی استرالیایی‌ها در فیفادی ماه سپتامبر هم در مقابل نیوزیلند خواهد بود که این این مسابقه بامداد یکشنبه سوم مهرماه به انجام می‌رسد تا با انجام این 2 مسابقه تدارکاتی، تیم ملی استرالیا آماده حضور در جام جهانی 2022 شود. شاگردان آرنولد در این تورنمنت، در گروه چهارم با تیم‌های فرانسه، دانمارک و تونس هم‌گروه هستند.

2 حریف آمریکایی انتظار شاگردان «موری‌یاسو» را می‌کشند

تیم ملی ژاپن که در جام جهانی 2022 قطر در گروه ششم قرار گرفته و باید با تیم‌های اسپانیا، آلمان و کاستاریکا رقابت کند، کار سختی برای صعود از گروه خود دارد اما تلاش شاگردان موری‌یاسو ارائه نمایش‌های مناسب در جام جهانی است. ژاپنی‌ها آخرین سهمیه دیدارهای تدارکاتی خود پیش از جام جهانی قطر را به رویارویی با رقبای آمریکایی اختصاص داده‌اند.

شاگردان موری‌یاسو در فیفادی ماه سپتامبر قرار است ابتدا در مقابل تیم ملی آمریکا قرار گیرند، مسابقه‌ای که جمعه اول مهرماه از ساعت 15:55 آغاز خواهد شد. دومین حریف تیم ملی ژاپن هم از قاره آمریکا خواهد بود و قرار است پنجم مهرماه، ژاپنی‌ها در مقابل تیم ملی اکوادور قرار گیرند که به نظر می‌رسد هدف کادرفنی تیم ملی ژاپن از انجام این 2 مسابقه تدارکاتی، شبیه‌سازی شرایط دیدار با تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی 2022 قطر باشد.

برنامه ویژه شاگردان «بنتو» در فیفادی سپتامبر

تیم ملی کره جنوبی که با هدایت پائولو بنتو در گروه هشتم جام جهانی 2022 قطر با تیم‌های پرتغال، غنا و اروگوئه هم‌گروه است، قصد دارد در آخرین فیفادی پیش از جام جهانی، در مقابل حریفان از قاره آمریکا و آفریقا قرار گیرد. شاگردان بنتو در اولین مسابقه خود در فیفادی سپتامبر، جمعه اول مهرماه از ساعت 14:30 به مصاف تیم ملی کاستاریکا خواهند رفت.

تیم ملی کامرون، دومین حریف تدارکاتی شاگردان بنتو پیش از آغاز جام جهانی قطر است. مسابقه‌ای که سه‌شنبه پنجم مهرماه از ساعت 14:30 برگزار خواهد شد و تلاش بازیکنان کره جنوبی در این مسابقه، آشنایی با سبک بازی تیم‌های آفریقایی با توجه به هم‌گروهی‌شان با تیم ملی غنا است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری