football360 logo

دی‌ماریا، غایب بزرگ مصاف با میلان؛ لشکرِ شکست‌خورده بیانکونری، خلوت‌تر از همیشه

30 شهریور 1401 ساعت 10:207 نظر
آنخل دی‌ماریا با حکم کمیته انضباطی 2 جلسه از همراهی یوونتوس محروم شد.

به گزارش فوتبال 360، شکست یوونتوس در ادامه روند ناامیدکننده‌اش مقابل مونزا که اولین پیروزی تاریخ این تیم در سری آ را به آن‌ها هدیه داد، تنها با از دست دادن 3 امتیاز همراه نبود و تبعات این شکست، یکی پس از دیگری گریبانگیر بانوی پیر می‌شوند.
یوونتوس روز یکشنبه از چارچوب دیدارهای هفته هفتم سری آ به مصاف مونزای قعرنشین رفت که با تنها یک امتیاز در قعر جدول این رقابت‌ها قرار داشت و در کمال ناباوری، اولین 3 امتیاز فصل را به رقیب هدیه داد. این شکست، اگرچه هنوز منجر به اخراج ماسیمیلیانو الگری نشده و شاید هم فعلاً مکس از حفظ جایگاهش اطمینان داشته باشد اما تبعات شکست مقابل مونزا، فراتر از از دست دادن 3 امتیاز بود و آنخل دی‌ماریا که در یکی از عصبی‌ترین حالت‌هایش، بازی را از ابتدا و در پستی غیرتخصصی آغاز کرده بود، 5 دقیقه مانده به پایان دیدار نیمه نخست، با کارت قرمز مستقیم داور جریمه و از بازی اخراج شد. ستاره آرژانتینی به خاطر ضربه زدن با آرنج به سینه بازیکن مونزا، کارت قرمز داور را مقابل صورتش دیده بود.

دست الگری، خالیِ خالی است!

او اگرچه پس از بازی در مصاحبه‌ای، مسئولیت کامل شکست را بر عهده گرفت و خودش را مسئول از دست دادن 3 امتیاز معرفی کرد، طبق قانون پس از از سرگیری مسابقات باشگاهی در اروپا، دیدار مقابل بولونیا را از دست می‌داد و حالا پس از صدور احکام انضباطی مربوط به دیدارهای هفته هفتم سری آ، مشخص شد ستاره آرژانتینی  با محرومیت از همراهی یوونتوس در 2 بازی مواجه شده و بنابراین در دیدار بزرگ هفته نهم مقابل میلان نیز روز هشتم اکتبر (16 مهر)، غایب خواهد بود. دی‌ماریا پس از پایان رقابت‌های ملی،  می‌تواند در دیدار مقابل مکابی از چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا تیمش را همراهی کند و برای دوباره به میدان رفتن در دیدارهای سری آ، باید تا هفته دهم و دربی تورین مقابل تورینو صبر کند؛ اگر در این مدت، مصدومیت گریبانگیرش نشود.

دیدار به دور برگشت

علاوه بر دی‌ماریا که به سبب انجام حرکتی خشن و غیر ورزشی با این حکم مواجه شده است، سایر بازیکنان و مربیان تیم‌های دیگر هم از گزند محرومیت در امان نمانده و ژوزه مورینیو، سرمربی رم  به خاطر دریافت کارت قرمز مستقیم در جریان دیدار برابر آتالانتا حق همراهی تیمش در دیدار هفته هشتم برابر اینتر را ندارد. بنابراین آقای خاص در این برهه حساس از فصل، شانس ایستادن کنار خط برای هدایت جالوروسی در تقابل با تیم سابقش را از دست می‌دهد. رم و اینتر روز یکم اکتبر (9 مهر) در استادیوم جوزپه مه‌آتزا مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند و در صورت شکست هرکدام از تیم‌ها و پیروزی سایر مدعیان، اختلاف با صدر جدول به 7 امتیاز افزایش می‌یابد.

سیل محرومیت‌ها در هفته هفتم

همچنین مارسلو بروزوویچ دیگر غایب دیدار بزرگ هفته هشتم میان رم و اینتر خواهد بود. هافبک اینتر به دلیل دریافت 5 کارت زرد با محرومیت انضباطی مواجه شده و سرمربی لاتسیو، مائوریتسیو ساری با دریافت مجدد اخطار در کنار زمین در دیدار مقابل کرمونزه، حق همراهی تیمش در دیدار برابر اسپتزیا را نخواهد داشت. شاگردان ساری، هنگام اعتراض و دریافت کارت زرد توسط سرمربیشان با 3 گل از حریف قعرنشین پیش بودند و این اعتراض، کمی عجیب به نظر می‌رسید. فلیپو نانلی از اعضای کادر فنی فیورنتینا  به خاطر اهانت به داور با محرومیت مواجه شده است.

هزینه گزاف میلان برای نژادپرستی

در احکام صادره، به جز نام سرمربیان و بازیکنان، نام باشگاه‌ها هم به چشم می‌آید و باشگاه میلان به سبب «بدرفتاری هوادارانش در بازی خانگی» و همچنین «سر دادن شعارهای نژادپرستانه خطاب به بازیکنان ناپولی»، به پرداخت مبلغ 15 هزار یورو محکوم شده و این درحالی است که باشگاه‌های کرمونزه، اینتر و اودینزه نیز به دلیل «پرتاب اشیا به درون زمین توسط هوادارانشان» باید مبلغی کم‌تر نسبت به میلان بپردازند. احکام صادره و همچنین تفاوت مبالغ، باعث اعتراض بسیاری از هواداران فوتبال در کشور ایتالیا شده است.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری