football360 logo

معمای بزرگ؛ «سردار» و کابوس از دست دادن جام‌جهانی؟

14 مهر 1401 ساعت 13:42153 نظر
«سردار آزمون» به دلیل مصدومیت احتمال دارد فرصت حضور در جام‌جهانی 2022 را از دست بدهد.

به گزارش فوتبال 360، در حالی که همه هواداران فوتبال در انتظار بازی پورتو و بایرلورکوزن بودند تا دو بازیکن ایرانی مقابل هم قرار بگیرند. سردار آزمون در ترکیب اولیه قرار نداشت و هواداران فوتبال منتظر بودند تا این بازیکن شاید در نیمه دوم وارد میدان شود. یک خبر بد اما حسابی همه را غافلگیر کرد. مصدومیت آزمون در هنگام گرم کردن مانع از این شد تا او بتواند در این بازی لیگ قهرمانان اروپا به میدان بیاید و این بازی مهم را از دست داد. دیداری که در غیاب آزمون، مهدی طارمی توانست عملکرد بسیار خوبی به نمایش بگذارد و مثل اکثر بازی‌ها ستاره تیمش باشد.

آن بازی با برتری پورتو به پایان رسید و آزمون فرصت بازی پیدا نکرد اما گویا خبر بد به همین جا ختم نشد. آخرین خبر از مصدومیت سردار آزمون این است که او نه تنها این بازی و دیگر بازی‌های باشگاهی تیمش را از تا فیفادی بعدی از دست داده، بلکه ممکن است نتواند تیم ملی ایران هم در جام جهانی همراهی کند.

این بازیکن که از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار کشیدگی شده روز گذشته MRI  داد و تست های جدید پزشکان باشگاه آلمانی نشان می‌دهد آزمون نیاز به ۴ تا ۵ هفته استراحت دارد. تا زمان برگزاری اولین دیدار ایران در رقابت ها مقابل انگلیس در تاریخ 30 آبان فقط 46 روز زمان باقی مانده اما با بررسی های کادر پزشکی لورکوزن، مصدومیت آزمون تا آن زمان رفع خواهد شد. کادرپزشکی تیم‌ملی که چند ماه پرچالش را با وحید امیری سپری کرد، حالا آزمون را به عنوان مصدوم بزرگ تیم‌ملی خواهد داشت و باید دید که با او چه می‌کند.

در آخرین بازی تیم ملی مقابل سنگال، سردار آزمون در ترکیب اصلی حضور نداشت با این حال این بازیکن در تفکرات کی‌روش یکی از بازیکنان کلیدی برای جام‌جهانی است. آزمون در بازی با سنگال هم در نقش یار جانشین به ترکیب تیم ملی اضافه شد و شاگردان کی‌روش را با گلزنی خود از شکست نجات داد. مصدومیت او قطعا تفکرات سرمربی پرتغالی را برای بازی‌های حساس پیش‌روی تیم ملی ایران در جام جهانی برهم خواهد زد و باید دید شرایط برای حضور این مهاجم باتجربه در ترکیب تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر چگونه پیش خواهد رفت.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری