football360 logo

گلایه شدید «سا پینتو» از داوری؛ 3 پنالتی‌مان را نگرفتند!

15 مهر 1401 ساعت 20:08112 نظر
سرمربی استقلال با وجود محرومیت از حضور در کنفرانس خبری، در میکسدزون ورزشگاه آزادی نسبت به عملکرد «حمید حاج‌ملک» واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبال 360، استقلال تهران بعد از کسب 2 پیروزی پیاپی مقابل نساجی مازندران و گل‌گهر سیرجان امیدوار بود بتواند امشب از سد فولاد خوزستان هم بگذرد و با کسب سومین برد متوالی بتواند صعودی مقتدرانه به صدر جدول رقابت‌ها داشته باشد تا در صورت لغزش احتمالی پرسپولیس در اصفهان، شاگردان سا پینتو بتوانند با صدرنشینی به کار خود در هفته هشتم پایان بدهند اما شرایط مطابق میل آبی‌ها پیش نرفت.

آبی‌پوشان پایتخت بعد از دریافت گل در نیمه نخست موفق شدند با ارائه یک نمایش تهاجمی در نیمه دوم با گلزنی محمد محبی نتیجه بازی را به مساوی تغییر بدهند و تلاش زیادی داشتند تا دروازه فولاد را برای بار دوم باز کنند اما حملات آبی‌ها راه به جایی نبرد. 4 صحنه مشکوک درون محوطه جریمه فولاد رخ داد که حمید حاج‌ملک داور مسابقه هیچ‌کدام از سرنگونی‌های بازیکنان استقلال درون محوطه جریمه حریف را پنالتی تشخیص نداد.

بازیکنان درون زمین، کادرفنی و بازیکنان ذخیره استقلال نسبت به تصمیمات حمید حاج‌ملک اعتراض شدیدی داشتند و هم‌چنین ریکاردو سا پینتو که به دلیل محرومیت اجازه حضور روی نیمکت تیمش را نداشت، از سوی سکوهای ورزشگاه آزادی به شدت نسبت به تصمیمات داور مسابقه اعتراض کرد و علیه آن موضع گرفت.

2 پنالتی یا 3 پنالتی؟ شما بگویید!

ریکاردو سا پینتو که به دلیل محرومیت اجازه حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی را هم نداشت، در میکسدزون ورزشگاه آزادی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و در شرایطی که قصد داشت به سرعت از ورزشگاه خارج شود، گفت‌وگوی کوتاهی را با خبرنگاران انجام داد و به شدت اعتراض خود نسبت به تصمیمات حاج‌ملک را ابراز نمود.

سا پینتو در واکنش به عملکرد حمید حاج‌ملک گفت: «من از داوری عصبانی هستم. داور 3 پنالتی نگرفت. آیا پنالتی نبودند؟»

سرمربی استقلال در واکنش به تایید صحبت‌های او از سوی برخی از خبرنگاران و اذعان آن‌ها به عدم پنالتی به سود استقلال، از آن‌ها درباره تصمیمات امروز حاج‌ملک سوال کرد و گفت: «داور 2 پنالتی ما را نگرفت یا 3 پنالتی؟ شما بگویید!»

ادعای «نکونام»؛ می‌توانستیم برنده مسابقه امروز باشیم

جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان بعد از تساوی تیمش در مقابل استقلال در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد و درباره دیدار تیمش برابر آبی‌پوشان پایتخت گفت: «می‌دانستیم استقلال با توجه به شرایط هفته‌های اخیر، توانسته بازی‌های خود را ببرد. می‌دانستیم چطور ضربه بزنیم و بازی را کنترل کنیم. در نیمه اول 2 موقعیت به حریف دادیم. بازیکنان ما در حمله کردن عجله داشتند و ضد حمله می‌خوردیم. یک بار هم توپ به تیرک ما خورد. در نیمه دوم روزنه‌ها را بستیم و هیچ موقعیتی ندادیم».

نکونام با قدردانی از نمایش شاگردانش در برابر استقلال توضیح داد: «می‌دانستیم چطور بازی را برای استقلال سخت کنیم. روی اشتباه فردی گل خوردیم. بعد از آن استقلال روی توپ‌های بلند کار کرد ولی روی ضربات ایستگاهی خوب کار کردیم و می‌توانستیم یک گل دیگر بزنیم. بازی باب میل ما پیش رفت. استقلال تیم قدرتمندی است. 6-5 ملی‌پوش دارد و این مساله کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند. عملکرد ما خوب بود».

سرمربی فولاد خوزستان در واکنش به اعتراض کادرفنی استقلال نسبت به تصمیمات حاج‌ملک گفت: «من صحنه‌ها را دیدم که روی یک صحنه تمارض شد و کارت زرد درست بود. روی صحنه دوم هم برخوردی نبود. وقتی دقیقه یک بازی بازیکن حریف در هجده قدم خود را زمین انداخت، به بازیکنانم گفتم کسی روی توپ حریف پا نیندازد. حاج ملک قضاوت خوبی داشت و درگیری در وسط زمین بود. به او خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم فوتبالمان بهتر شود».

حمله تند «وریا» به مدیرعامل استقلال

وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال که امشب در ترکیب فولاد خوزستان برابر تیم پیشین خود قرار گرفت، بعد از اتمام مسابقه در میکسدزون ورزشگاه آزادی علیه مدیرعامل آبی‌ها موضع‌گیری تندی داشت و با گلایه از رفتار مصطفی آجورلو گفت: «این آقای مدیرعامل با بی‌معرفتی کامل من را کنار گذاشت. جالب این‌جاست که یک خط توضیح نداد و مثل یک ترسو قایم شد و هیچی نگفت. او نشان داد که به ریش نیست، به ریشه است. آدم باید انسان باشد».

غفوری درباره این‌که آیا نباید از سوی استقلالی‌ها رفتار بهتری با او در مسابقه امشب انجام می‌شد، گفت: «حرف من الان این نیست بلکه این است که تا کجا ریشه دارید».

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری