football360 logo

به بهانه غیبت کانته و ژوتا در جام‌جهانی؛ بزرگانی که حسرت حضور می‌خورند

27 مهر 1401 ساعت 12:1823 نظر
کانته و ژوتا به جمع غایبان مشهور جام‌جهانی 2022 اضافه شدند.

به گزارش فوتبال 360، با محرز شدن عمق مصدومیت کانته، رویای حضور در جام‌جهانی 2022 برای این مهره غیرقابل جانشین در خط میانی فرانسه به پایان رسید. کانته دچار مصدومیت زانو شد و در نهایت زانویش را به تیغ جراحان سپرد. به این ترتیب و طبق نظر پزشکان، او 4 ماه دور از میادین خواهد بود و این به معنای پایان رویای حضور در قطر 2022 است. 

به این ترتیب کانته هم به خیل مصدومان بزرگ و ستاره‌هایی که جام‌جهانی را از دست می‌دهند، پیوست. مرور این لیست خالی از لطف نیست.

ریس جیمز

آسیب‌دیدگی زانو جیمز مقابل میلان در دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان باعث از دست رفتن شانس حضورش در ترکیب انگلیس در جام‌جهانی شد و این جوان جویای نام حالا باید از تلویزیون بازی‌های تیمش مقابل ایران، آمریکا و ولز را تماشا کند.

پائولا دیبالا 

جواهر رم در بازی مقابل لچه در سری آ با مصدومیت ماهیچه پا مواجه شد و در نهایت ناباوری با وخیم شدن وضعیتش به اجبار قید حضور در جام‌جهانی را زد. به گفته مورینیو، سرمربی رم، دیبالا در دام مصدومیتی شدید افتاده و بسیار بعید است قبل از سال 2023 به میادین بازگردد.

رونالدو آراخو

جوان شایسته بارسلونا در بازی دوستانه اروگوئه مقابل ایران از ناحیه تاندون پای راست آسیب دید و حالا اروگوئه در تقابل با پرتغال، غنا و کره‌جنوبی و به طور کلی جام‌جهانی 2022، او را در اختیار نخواهد داشت. هر چند او روند درمانش را در فنلاند شروع کرده اما به جام‌جهانی نمی‌رسد.

رائول خیمنس 

خیمنس به خاطر آسیب‌دیدگی کشاله ران از 31 آگوست دور از میادین است و خراردو مارتینو، سرمربی او در تیم ملی مکزیک اعلام کرده تا لحظه آخر منتظر شنیدن خبرهای خوب درباره بهبود مصدومیت خمینس می‌ماند.

دیگو ژوتا 

مصدومیت شدید در آخرین ثانیه‌های بازی لیورپول در خانه مقابل منچسترسیتی باعث شد دیگو ژوتا از بازی خارج شود در نهایت معاینات بعدی نشان داد او به استراحت طولانی نیاز دارد؛ آنچه باعث می‌شود ستاره خط حمله پرتغال، رونالدو را در جام‎‌جهانی 2022 تنها بگذارد.

سایر مصدومان

کالوین فیلیپس از انگلیس (مصدومیت شانه)، بوباکار کامارا از فرانسه (مصدومیت لیگامنت)،آرتو ملو از برزیل (مصدومیت ران)، پدرو نتو از پرتغال (مصدومیت مچ پا)، مارکو رویس از آلمان (مصدومیت لیگامنت) و  جورجینیو واینالدوم از هلند ( شکستگی درشت نی) دیگر بازیکنان بزرگی هستند که به خاطر مصدومیت جام‌جهانی پیش‌رو از دست داده‌اند. در این بین هنوز غیبت پوگبا، واکر و دی‌ماریای مصدوم قطعی نشده است. 



نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری