football360 logo

دعوت 11 بازیکن جوان از سوی «کی‌روش»؛ تصمیمی برای آینده

07 آبان 1401 ساعت 11:2561 نظر
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از چند بازیکن رده سنی جوانان و امید برای حضور در اردوی تیم بزرگسالان دعوت به عمل آورده است.

به گزارش فوتبال 360، کارلوس کی‌روش باتوجه به عدم حضور بازیکنان لژیونر در اردوی داخلی از مدیران فدراسیون فوتبال خواسته بود تا اردویی مشترک با حضور بازیکنان لیگ برتری و بازیکنان تیم ملی جوانان برگزار شود تا هم مشکل کمبود بازیکنان برای انجام تمرینات تیم ملی بزرگسالان برطرف شود و هم بازیکنان تیم ملی جوانان بتوانند برای آینده فوتبالی خود، زیرنظر سرمربی پرتغالی کسب تجربه کنند.

کی‌روش بعد از هماهنگی با مدیران فدراسیون فوتبال و گفت‌وگو با صمد مرفاوی سرمربی تیم ملی جوانان، فهرستی 11 نفره را انتخاب کرده و از آن‌ها خواسته تا طی 48 ساعت آینده در مرکز ملی فوتبال خود را به کادرفنی تیم ملی بزرگسالان معرفی کنند. بازیکنان جوانی از تیم‌های سپاهان، استقلال، ذوب‌آهن، فولاد خوزستان، مس کرمان، نفت مسجدسلیمان، صنعت‌نفت آبادان، تراکتور تبریز و پرسپولیس.

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران از بازیکنان جدید دعوت شده به اردوی ملی خواسته تا در 2 مرحله در کمپ تیم‌های ملی حضور پیدا کنند. اولین اردوی مشترک تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان فوتبال ایران قرار است از هشتم تا دوازدهم آبان‌ماه برگزار شود و دومین مرحله از این اردو هم از چهاردهم تا بیست‌ویکم آبان‌ماه در کمپ تیم‌های ملی دنبال خواهد شد.

لیست اسامی دعوت شده به شرح زیر است:

محمدمهدی احمدی (پرسپولیس)، امیرعلی صادقی (استقلال)، محمدحسین اسلامی (ذوب آهن اصفهان)، علیرضا باویه و محمدامین حزباوی (فولاد خوزستان)، محمد قربانی (سپاهان اصفهان)، سامان تورانیان (مس کرمان)، سینا عبداللهی و آریا برزگر (نفت مسجدسلیمان)، احمد شریعت‌زاده (صنعت‌نفت آبادان) و مهدی هاشم‌نژاد (تراکتور تبریز)

دوره ارزیابی فنی تیم ملی قرار است از امروز آغاز شود و هنوز به صورت رسمی فهرست بازیکنان مدنظر کارلوس کی‌روش اعلام نشده اما به نظر می‌رسد با همان نفرات قبلی که در اردوی هفته گذشته حضور داشتند، دوره ارزیابی فنی برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران قرار است 19 آبان‌ماه در تهران مقابل تیم ملی نیکاراگوئه قرار بگیرد و سپس شاگردان کارلوس کی‌روش در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از جام جهانی 2022 قطر باید 25 آبان‌ماه در دوحه مقابل تیم ملی تونس به میدان بروند.

امید ابراهیمی، شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان با توجه به مذاکرات انجام شده، 3 لژیونری هستند که این روزها در مرکز ملی فوتبال خود را برای حضور در جام جهانی 2022 قطر آماده می‌کنند و سایر لژیونرها هم قرار است با آغاز رسمی فیفادی ماه نوامبر خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی نمایند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری