football360 logo

روزهای فوق‌العاده پدیده ایرانی در بلژیک؛ از سکونشینی تا کاندیدای بهترین بازیکن ماه!

13 آبان 1401 ساعت 11:0022 نظر
وینگر جوان سابق استقلال توانسته با عملکردی درخشان در ترکیب شارلروا خود را در یک‌قدمی کسب یک افتخار تازه قرار بدهد.

به گزارش فوتبال فوتبال 360، امیرحسین حسین‌زاده تنها بازیکن است که این فصل از لیگ برتر فوتبال ایران در نقل‌وانتقالات تابستانی راهی یک لیگ اروپایی شد. حسین‌زاده در حالی توانست با امضای قراردادی رسمی به تیم شارلروای بلژیک بپیوندد که عملکرد فوق‌العاده‌ای در استقلال داشت و نقش مهمی را در قهرمانی آبی‌پوشان پایتخت ایفا کرد و یکی از پدیده‌های لیگ بیست‌ویکم بود.

وینگر 21 ساله استقلال با به‌ثمر رساندن 8 گل و ساخت یک گل برای تیمش یکی از عناصر تاثیرگذار در موفقیت شاگردان فرهاد مجیدی در لیگ بیست‌ویکم بود و این عملکرد درخشان او باعث شد تا مدیران باشگاه شارلروا به دنبال جذب او باشند و در نهایت با توافقات انجام شده، حسین‌زاده با پرداخت رضایت‌نامه‌ای 250 هزار دلاری از جمع آبی‌پوشان پایتخت جدا شد و به شارلروای بلژیک پیوست.

چشم‌انتظاری که به فیکس‌شدن ختم شد!

حسین‌زاده برای رسیدن به فهرست شارلروا مدت زیادی چشم‌انتظار ماند و در 6 هفته ابتدایی فصل، جایی در فهرست تیمش نداشت اما با رفع موانع اداری، او رفته‌رفته آماده حضور در ترکیب تیم بلژیکی شد و اوج درخشش او در ماه اکتبر بود، جایی که در 6 بازی متوالی به ستاره ایرانی در ترکیب شارلروا اعتماد شد و امیرحسین حسین‌زاده هم به خوبی توانست پاسخ اعتماد کادرفنی تیمش را بدهد و نمایشی درخشان را از خود به جای گذاشت.

با یک گل و یک پاس‌گل در مسیر بهترین بازیکن ماه شدن

پدیده ایرانی شارلروای بلژیک در دیدار مقابل سن‌ترویدن با وجود شکست 2 بر یک تیمش، تک گل شارلروا را به‌ثمر رساند تا این‌گونه اولین گل او در دوران حضورش در لیگ بلژیک به‌ثمر برسد. حسین‌زاده که به فرم ایده‌آل خود رسیده بود، بعد از دیدار با سن‌ترویدن مقابل کوتریک در ترکیب شارلروا درخشید و توانست در جریان تساوی 2-2 تیمش، یک گل برای شارلروا بسازد تا با عملکردی درخشان موقعیت خود در ترکیب تیمش را حفظ کند.

حسین‌زاده با گلی که مقابل سن‌ترویدن به‌ثمر رساند و پاس‌گلی که در دیدار با کوتریک داد، در جمع بازیکنان شاخص شارلروا در ماه اکتبر قرار گرفت و حالا شانس این را دارد تا در اولین روزهای حضورش در فوتبال بلژیک، عنوان برترین بازیکن ماه باشگاه خود را هم به‌دست آورد.

درخشش «حسین‌زاده» چشم «کی‌روش» را می‌گیرد؟

تیم ملی فوتبال ایران خود را مهیای حضور در جام جهانی 2022 قطر می‌کند و پیش از آغاز جام جهانی، شاگردان کارلوس کی‌روش قرار است در 2 دیدار دوستانه مقابل نیکاراگوئه و تونس قرار بگیرند. کی‌روش هنوز فهرست رسمی تیم ملی را برای این 2 دیدار دوستانه اعلام نکرده و بعد از پایان لیگ‌های اروپایی اسامی لژیونرها اعلام خواهد شد.

حسین‌زاده در یک ماه اخیر عملکرد درخشانی در ترکیب شارلروا داشته و پیشتر هم در استقلال توانسته بود بدرخشد و به پیراهن تیم ملی در دوره اسکوچیچ رسید و حالا امیدوار است که سرمربی پرتغالی تیم ملی نگاهی ویژه به عملکرد او داشته باشد و باید دید طی روزهای آینده آیا دعوت‌نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال برای باشگاه شارلروای بلژیک با هدف دعوت از پدیده ایرانی شاغل در لیگ بلژیک ارسال خواهد شد یا خیر. علی قلی‌زاده همبازی امیرحسین حسین‌زاده شانس بالایی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام جهانی دارد اما شرایط حسین‌زاده برای حضور در جام جهانی هنوز مشخص نیست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری