football360 logo

نکونام پرونده حضورش در تیم ملی را بست: به نفع هیچکس نیست!

14 آبان 1401 ساعت 19:3035 نظر
جواد نکونام از حضور در کادرفنی ایران انصراف داد و تیم ملی بدون مربی ایرانی به جام جهانی می‌رود.

به گزارش فوتبال 360، داستان جواد نکونام و تیم ملی، منتفی شد و سرمربی فولاد خوزستان، در این باشگاه باقی می‌ماند. فولاد که این فصل تیمی پرستاره در اختیار دارد، شروع خوبی در لیگ برتر داشت اما پس از بحث‌های حضور نکونام در تیم ملی، نتایج این تیم افت کردند. آن‌ها از هفته چهارم، نتوانستند پیروز شوند و سه بازی آخر این تیم با نساجی، گل‌گهر و ملوان با شکست به پایان رسیدند. نکونام هم در انتخابی بزرگ، تصمیم گرفته با رد پیشنهاد تیم ملی در فولاد بماند و پروژه‌اش با این باشگاه را به سرانجام برساند.

بیانیه نکو

جواد نکونام تصمیمش برای انصراف از تیم ملی را، با انتشار پیامی اعلام کرد تا گمانه‌زنی‌ها در این زمینه به پایان برسند: «گرچه پیش از این بارها باشگاه فولاد خوزستان، مخالفتش با پیوستن من به تیم ملی را اعلام کرده بود، لازم می‌دانم شخصا موضوع را پایان یافته اعلام کنم‌‌. از کارلوس کی‌روش عزیز، سرمربی بادانش و محترم تیم ملی و نیز آقای مهدی تاج، رئیس فدراسیون و دیگر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تشکر می‌کنم که نیمکت پرافتخار تیم ملی را به من پیشنهاد دادند. تصور می‌کنم که ادامه بحث درباره حضورم در تیم ملی، نه به نفع این تیم است و نه به نفع فولاد. برای من فولاد خوزستان مثل تیم ملی خواهد بود. برای تیم ملی کشورم، آینده‌ای روشن آرزو دارم. امیدوارم این تیم همانی باشد که مردم ایران می‌خواهند.» نکونام با انصراف از تیم ملی، فرصت دارد از زمان جام جهانی برای تمرکز روی فولاد و برطرف کردن مشکلات تیمش استفاده کند.

ایران بدون ایرانی

تیم ملی ایران که 16 روز دیگر اولین بازی خود در جام جهانی را برگزار می‌کند، بدون مربی ایرانی وارد این تورنمنت بزرگ خواهد شد. در دوره قبلی حضور کارلوس کی‌روش، بحث‌های زیادی درباره روابط او با مربیان ایرانی مطرح بود. با این حال مارکار آقاجانیان، تمام این سال‌ها کنار کی‌روش حضور داشت. این بار کی‌روش، تکلیف مربی ایرانی را خیلی زود مشخص کرد و گفت تنها گزینه او، جواد نکونام است. مربیان خارجی کادرفنی تیم ملی، مدت‌هاست کارشان را آغاز کرده‌اند و با بسته شدن پرونده نکو، تیم ملی با همین کادرفنی و بدون مربی ایرانی، به قطر سفر می‌کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری