football360 logo

پایان رویای جام جهانی برای 3 استقلالی؛ خط قرمز «کی‌روش» روی ستاره آبی‌ها

14 آبان 1401 ساعت 12:29172 نظر
به نظر می‌رسد احتمال حضور 3 بازیکن استقلال همراه تیم ملی در جام جهانی به پایان رسیده است.

به گزارش فوتبال 360، دور جدید اردوی آماده‌سازی تیم ملی ایران از صبح امروز در مرکز ملی فوتبال آغاز شد و 16 بازیکن با نظر کارلوس کی‌روش خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کردند. نکته جالب‌توجه درباره فهرست کی‌روش، عدم اضافه شدن بازیکن جدیدی از لیگ برتر و اتفاق مهم، حذف نام 3 بازیکن استقلالی بود که در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های زیادی درباره‌شان مطرح شده بود. بازیکنانی که انتظار می‌رفت بعد از اتمام مسابقه سوپرجام خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کنند اما حالا مشخص شده که دیگر جایی در فهرست کارلوس کی‌روش ندارند.

علیرضا بیرانوند، حسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی‌گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن بازیکنانی بودند که صبح امروز در مرکز ملی فوتبال حضور پیدا کردند.

درخشش ستاره آبی‌ها چشم «کی‌روش» را نگرفت!

محمد محبی که در نقل‌وانتقالات تابستانه به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست، تلاش زیادی کرد تا بتواند خود را به کادرفنی تیم ملی اثبات کند و در اولین اردوی بعدی از حضور کارلوس کی‌روش از سوی سرمربی پرتغالی دعوت شد و سپس در دوره‌های ارزیابی فنی توانست موقعیت خود را در جمع شاگردان کی‌روش حفظ کند. محبی در استقلال نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و توانست با 4 گل زده نقش مهمی در موفقیت آبی‌پوشان پایتخت در لیگ بیست‌ودوم داشته باشد.

محبی تا پیش از مسابقه سوپرجام، عضو ثابت اردوی تیم ملی بود اما در نهایت نتوانست نظر کارلوس کی‌روش را جلب کند و با توجه به بازیکنان حاضر در اردوی امروز تیم ملی، به نظر می‌رسد که دیگر ستاره آبی‌ها شانسی برای حضور در جام جهانی نداشته باشد و او نمی‌تواند همراه کاروان تیم ملی به قطر سفر کند.

2 ستاره خط خوردند، 3 استقلالی همچنان امیدوارند

کارلوس کی‌روش در فهرست خود نام حسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی را جای داده تا این 3 بازیکن استقلالی شانس حضور در جام جهانی را داشته باشند. البته جلالی امروز به دلیل کسالت قادر به همراهی تیم ملی نبود اما به نظر می‌رسد از فردا بتواند در جمع شاگردان کی‌روش کارش را دنبال کند تا 3 بازیکن از استقلال همچنان شانس حضور در جام جهانی را داشته باشند.

کی‌روش البته در کنار محمد محبی، روی نام 2 بازیکن استقلالی دیگر هم خط قرمز کشیده تا عملاً این 2 استقلالی هم شانس‌شان برای حضور در جام جهانی به صفر برسد. مهدی مهدی‌پور و صالح حردانی که در اردوهای اخیر تیم ملی حضور داشتند، حالا جایی در فهرست سرمربی پرتغالی تیم ملی ندارند تا در خوشبینانه‌ترین حالت استقلال 3 نماینده در فهرست نهایی تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر داشته باشد. 

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری