football360 logo

پایان رویای جام‌جهانی؛ «امید» به قطر نرسید

20 آبان 1401 ساعت 12:01128 نظر
ستاره باتجربه تیم ملی فوتبال ایران قادر به همراهی شاگردان «کی‌روش» در جام جهانی 2022 قطر نخواهد بود.

به گزارش فوتبال 360، امید ابراهیمی یکی از مهره‌های تاثیرگذار در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران محسوب می‌شود. بازیکنی که در دوره دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نمی‌شد اما با بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی انتظار می‌رفت که او هم به فهرست تیم ملی بازگردد، اتفاقی که رخ داد و کی‌روش هافبک محبوب خود را که در تیم الوکره قطر توپ می‌زد به اردوی ملی فراخواند.

ابراهیمی که در جام جهانی 2018 نمایش خوبی در ترکیب تیم ملی داشت، در رویای آن بود تا بتواند در جام جهانی 2022 برای دومین دوره متوالی حضور در جام جهانی را تجربه کند. هافبک باتجربه و 35 ساله فوتبال ایران فصل گذشته یکی از چهره‌های شاخص لیگ ستارگان قطر بود و نقش کلیدی در موفقیت تیم الوکره و حضورش در جمع مدعیان لیگ ستارگان داشت.

هافبک باتجربه تیم ملی شب گذشته و در مصاف دوستانه مقابل نیکاراگوئه جایی در ترکیب اصلی نداشت و در نیمه دوم با صلاحدید کارلوس کی‌روش به میدان فرستاده شد اما دقایقی بعد از حضور در میدان مسابقه، ابراهیمی از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شد و روی زمین افتاد و به سرعت از زمین مسابقه خارج و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد تا میزان مصدومیت او مشخص شود.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از اتمام دیدار با نیکاراگوئه، بدترین اتفاق این مسابقه را مصدومیت امید ابراهیمی دانست و اعلام کرد که او به شدت نگران وضعیت ابراهیمی بوده و قرار است روز جمعه وضعیت این بازیکن برای حضور در جام جهانی قطر با بررسی‌های پزشکی اعلام شود.

کادرپزشکی تیم ملی بعد از بررسی‌های انجام شده، مصدومیت امید ابراهیمی را از ناحیه کشاله ران تشخیص داده و اعلام کردند که او دچار پارگی کامل کشاله شده و به همین دلیل نمی‌تواند تا حداقل 2 ماه در میادین حضور پیدا کند و به عمل جراحی نیاز دارد. خبری که روی شایعات درباره احتمال عدم حضور امید ابراهیمی در جام جهانی 2022 قطر صحه گذاشته و این هافبک باتجربه شانس حضور در جام جهانی را از دست داد.

کی‌روش که امید زیادی داشت تا بتواند با تکیه بر تجربه بالای امید ابراهیمی خط هافبک تیم را در 3 بازی حساس جام جهانی چینش کند، حالا در غیاب او چالش دشواری برای انتخاب جانشینش خواهد داشت و باید دید با تصمیم سرمربی پرتغالی تیم ملی کدام بازیکن جایگزین امید ابراهیمی در فهرست تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر خواهد شد.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری