football360 logo

کلوپ دقیقه 90 محروم شد؛ سرمربی، غایب دیدار مقابل ساوتهمپتون

21 آبان 1401 ساعت 00:224 نظر
سرمربی لیورپول به سبب دریافت کارت قرمز، غایب دیدار مقابل ساوتهمپتون خواهد بود.

به گزارش فوتبال 360، دیدار لیورپول مقابل منچسترسیتی از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس که تنها شکست فصل سیتیزن‌ها را رقم زد با اخراج یورگن کلوپ همراه بود و این سرمربی بلافاصله 30 هزار پوند جریمه نقدی شد.

پس از این، اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد در تاریخ 4 نوامبر حکم را بازبینی خواهد کرد و سرانجام، جمعه شب مشخص شد سرمربی آلمانی قادر نیست تیمش را در دیدار روز شنبه مقابل ساوتهمپتون همراهی کند. لیورپول از چارچوب دیدار هفته شانزدهم، ساعت 18:30 دقیقه به وقت تهران میزبان ساوتهمپتون رده هجدهمی است که سرمربی جدیدش را روی نیمکت خواهد دید. این درحالی است که حکم محرومیت کلوپ، کم‌تر از 24 ساعت مانده به آغاز دیدار مقابل حریفش اعلام شده است.

اعلام حکم در فاصله کم‌تر از 24 ساعت

قرمزهای آنفیلد در صورت پیروزی، شانس رسیدن به رتبه ششم را هم خواهند داشت و پس از آن، تمامی تیم‌ها بازیکنانشان را راهی مرخصی یا اردوی تیم‌های ملی می‌شوند. کلوپ البته این شانس را داشته که نسبت به سایر تیم‌های بالانشین، ملی‌پوشان کم‌تری را در جام‌جهانی 2022 ببیند و قرمزهای آنفیلد تنها 7 بازیکن ملی‌پوش حاضر در قطر دارند. موضوعی که به سرمربی آلمانی این تیم اجازه خواهد داد شرایط تیمش را بهبود بخشیده و شاگردانش با هماهنگی بیش‌تری پا به «باکسینگ‌دی» بگذارند. آلیسون بکر و فابینیو (برزیل)، جردن هندرسون و ترنت الکساندر آرنولد (انگلیس)، ایبراهیما کوناته (فرانسه)، داروین نونیز (اروگوئه) و فن‌دایک (هلند) ملی‌پوشان لیورپول هستند و دیدار بعدی این تیم، روز 20 دسامبر (29 آذر) در دور چهارم جام اتحادیه مقابل منچسترسیتی برگزار خواهد شد.

غیبت کنار خط، برای سومین مرتبه

پپین لیندرز، دستیار هلندی کلوپ وظیفه ایستادن کنار خط مقابل ساوتهمپتون را بر عهده خواهد داشت. این نخستین باری نیست که سرمربی آلمانی در طول دوران در دست داشتن هدایت لیورپول از ایستادن کنار خط محروم می‌شود و فصل گذشته هم در جریان تساوی 2-2 مقابل چلسی، لیندرز به جای کلوپ کنار خط ایستاد. کلوپ که در آن دیدار تست کوویدش مثبت اعلام شده بود، همچنین سال 2016 هم به سبب اماس آپاندیس و قادر نبودن به همراهی تیمش، ژلیکو بوواچ، دستیار قبلی خود را برای دیدار مقابل ساندرلند کنار خط گذاشت. کلوپ از دیدار مقابل منچسترسیتی در جام اتحادیه دوباره به کنار خط باز خواهد گشت و دیدار بعدی این تیم در لیگ برتر پس از مصاف با ساوتهمپتون مقابل استون ویلاست.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری