football360 logo

2 خبر متفاوت برای «کی‌روش»؛ مصدومیت «امید» و بازگشت «نوراللهی»!

21 آبان 1401 ساعت 13:0936 نظر
هافبک باتجربه شباب‌الاهلی امارات با گذر از روزهای مصدومیت به شرایط مسابقه بازگشته است.

به گزارش فوتبال 360، احمد نوراللهی یکی از خبرهای ویژه هفته گذشته بود، هافبک تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تیم‌های شباب‌الاهلی و العین امارات در ترکیب تیمش قرار داشت و با خطای شدید مدافع العین دچار آسیب‌دیدگی شد و حتی خبرهای اولیه حاکی از آن بود که نوراللهی دچار پارگی رباط صلیبی شده و قطعا به جام جهانی نمی‌رسد اما در نهایت مشخص شد که خطری ستاره ایرانی را تهدید نمی‌کند و او بعد از استراحتی کوتاه‌مدت می‌تواند به ترکیب تیمش بازگردد.

بازگشت درخشان با تاثیرگذاری روی گل

نوراللهی هفته گذشته در دیدار تیمش مقابل البطائح غایب بود و شاگردان ژاردیم با 6 گل پیروز شدند. سرمربی پرتغالی شب گذشته و در جریان دیدار تیمش مقابل النصر تصمیم گرفت تا آمادگی احمد نوراللهی را سنجش کند و هافبک ایرانی تیمش را در نیمه دوم به میدان فرستاد تا پیش از آغاز جام جهانی 2022 قطر شرایط فنی این بازیکن مشخص شود.

هافبک باتجربه تیم ملی ایران بازگشت موفقی به ترکیب شباب‌الاهلی داشت. احمد نوراللهی در حالی وارد میدان مسابقه شد که تیمش با یک گل پیش بود اما شوت تماشایی نوراللهی به سوی دروازه النصر، هافبک ایرانی را در آستانه به‌ثمر رساندن گل قرار داد که شوت نوراللهی مهار شد و در ریباند شاگردان ژاردیم به گل رسیدند تا هافبک ایرانی در پیروزی تیمش تاثیرگذار باشد و آمادگی فنی بالای خود را نشان بدهد.

خوش‌خبری «ژاردیم» برای «کی‌روش»!

کارلوس کی‌روش روز گذشته با یک خبر غیرمنتظره مواجه شد و آن‌هم غیبت امید ابراهیمی در جام جهانی 2022 قطر بود. آن‌هم در شرایطی که سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران حساب ویژه‌ای روی ابراهیمی برای شرکت در جام جهانی باز کرده بود اما مصدومیت این هافبک 35 ساله باعث شد تا کی‌روش به سراغ انتخاب جانشین برای او در ترکیب تیم ملی برود.

احمد نوراللهی هم در دوره مارک ویلموتس و هم در دوره دراگان اسکوچیچ از جمله بازیکنان ثابت ترکیب ایران بود و نقش کلیدی در راه رسیدن به جام جهانی ایفا کرد و تجربه بالای او بی‌شک بتواند به کمک تیم ملی در جام جهانی هم بیاید. باتوجه به پایان دوران مصدومیت نوراللهی و آمادگی این بازیکن به نظر می‌رسد که او جانشین امید ابراهیمی در ترکیب تیم ملی ایران خواهد شد و احتمالاً در کنار سعید عزت‌اللهی به مانند دیدارهای مرحله مقدماتی، زوج خط هافبک ایران را شکل خواهد داد.

نوراللهی در دوره جدید کارلوس کی‌روش هم از جمله مهره‌های مورد علاقه این سرمربی پرتغالی بوده است. او در اردوی اخیر تیم ملی در اتریش، در بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه غایب بود و علت آن سفر دیرهنگام به وین به دلیل عدم صدور ویزا بود اما در دیدار بعدی مقابل سنگال، حضوری 90 دقیقه‌ای در ترکیب تیم ملی داشت و عملکرد خوبی را از هم خود نشان داد تا کارلوس کی‌روش روی او به عنوان یک گزینه اصلی برای حضور در ترکیب تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر حساب باز کند.

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری