football360 logo

اولین قضاوت داوران ایرانی در قطر؛ دوباره «فغانی»، دوباره برزیل-صربستان!

01 آذر 1401 ساعت 18:1232 نظر
کمیته داوران فیفا، داوران ایرانی را برای قضاوت مسابقه تیم‌های برزیل و صربستان انتخاب کرد.

به گزارش فوتبال 360، تیم ملی فوتبال ایران تنها نماینده ایران در جام جهانی 2022 قطر نیست، چون تیم داوری هم از ایران در این رقابت‌ها حضور دارند و هواداران فوتبال چشم‌انتظار تصمیم فیفا بودند تا مشخص شود علیرضا فغانی در کنار محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری قرار است در کدام مسابقه قضاوت کنند.

کمیته داوران فیفا امروز اسامی داوران روز پایانی دور نخست مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر را معرفی کرد و مشخص شد که قرار است آخرین مسابقه دور نخست مرحله گروهی جام جهانی با قضاوت علیرضا فغانی و همکاران ایرانی‌اش برگزار شود.

تیم ملی برزیل در گروه هفتم جام جهانی 2022 قطر با تیم‌های صربستان، سوئیس و کامرون همگروه است و شاگردان تیته در اولین گام باید پنجشنبه سوم آذرماه از ساعت 22:30 به وقت تهران برابر تیم ملی صربستان قرار گیرند و با تصمیم کمیته داوران فیفا، علیرضا فغانی مسئولیت قضاوت این بازی را برعهده دارد و محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری در کار قضاوت فغانی را همراهی می‌کنند.

یک دوئل تکراری، اولین تجربه «فغانی» در قطر!

علیرضا فغانی در شرایطی باید پنجشنبه‌شب مصاف تیم‌های ملی برزیل و صربستان را قضاوت کند که این مسابقه پنجمین قضاوت این داور ایرانی به عنوان داور اول در ادوار جام جهانی است. نکته جالب‌توجه اینکه فغانی در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه هم در مصاف تیم‌های برزیل و صربستان به عنوان داور اول حضور پیدا کرده بود.

فغانی که در آن مسابقه با کمک رضا سخندان و محمدرضا منصوری قضاوت کرد، توانست عملکرد بی‌نقصی داشته باشد و در جریان برتری 2 بر صفر تیم ملی برزیل مقابل تیم ملی صربستان شب خوبی را سپری کرد و حالا امیدوار است در اولین قضاوتش در جام جهانی 2022 قطر بتواند عملکرد موفقی را از خود به جای بگذارد.

داور 44 ساله فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر برای آخرین‌بار به عنوان یک داور ایرانی در میادین بین‌المللی قضاوت می‌کند و در تلاش است تا بتواند نمایش خوبی در قطر داشته باشد و برای نخستین‌بار موفق شود در فینال این رقابت‌ها به عنوان داور حضور پیدا کند.

برچسب‌ها

نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری