football360 logo

دانمارک صفر - تونس صفر؛ جدال عقاب‌ها و وایکینگ‌ها نه برنده داشت، نه گل

01 آذر 1401 ساعت 18:413 نظر
اولین تساوی بدون گل جام جهانی در روز سوم رقم خورد.

به گزارش فوتبال 360، سه‌شنبه، یک آبان 1401، 2 تیم تونس و دانمارک راس ساعت 16:30 به وقت تهران در چارچوب دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر از گروه سوم رقابت‌ها در ورزشگاه شهر آموزش به مصاف یکدیگر رفتند. این مسابقه علیرغم سرعت بالا و کیفیت مطلوب از سوی هر 2 تیم تبدیل به اولین بازی بدون گل جام جهانی شد. هر 2 تیم زورآزمایی قابل تحسینی را در برابر یکدیگر ارائه کردند و از اولین دقایق بازی تا آخرین ثانیه‌ها جنگیدند؛ اما در نهایت، بازی بدون برنده و بدون گل به اتمام رسید. 

ترکیب ابتدایی 2 تیم برای این مسابقه به شرح ذیل بود:

دانمارک

کسپر اشمایکل، آندریاس کریستنسن، سیمون کیائر، یواکیم اندرسن، یواکیم میله، پیر امیل هویبرگ، توماس دلینی، راسموس کریستنسن، کریستین اریکسن، کسپر دولبرگ، آندریاس اولسن

تونس

ایمن دحمان، منتصر طالبی، یاسین مریاح، دیلان برون، محمد دراغر، علی العبدی، الیاس صخیری، عیسی العیدونی، یوسف المساکنی، انیس بن سلیمان، عصام الجبالی

نیمه اول؛ آموزش در شهر آموزش

بازی با سرعت بالایی شروع شد و این فاکتور تا پایان نیمه اول و همینطور تا پایان بازی مهم‌ترین فاکتوری بود که در زمین به چشم می‌خورد. ورزشگاه یکدست قرمز شده شهر آموزش با هواداران قرمزپوش هر 2 تیم در ابتدا قابلیت تشخیص را از بینندگان تلوزیونی گرفته بود؛ اما در ادامه این تونسی‌ها بودند که با حمایت ویژه و پر شور خود نشان دادند ارتش سنگین‌تری نسبت به وایکینگ‌ها روی سکو دارند. بازی رفته رفته با حرکات عمقی تونس همراه میشد و عقاب‌ها تند و تیز به دروازه اشمایکل می‌تاختند. با این حال دانمارک در میانه نیمه اول کلاس اروپایی‌اش را به نمایش گذاشت و نبض بازی را در حملات خطرناک‌ترش به دست گرفت. در جریان یکی از حملات دانمارک وقتی این تیم کاملا جلو کشیده بود بلافاصله پس از از دست دادن موقعیت شاهد حرکت سریع چندین بازیکن قرمزپوش دانمارک به سمت یک سوم دفاعی خودی بودیم که یک آموزش تمام و کمال از عقب نشینی در فوتبال مدرن به شمار می‌رفت. با این حال شهر آموزش فقط با نکات دانمارکی همراه نشد و تونس هم در فشار دفاعی بارها و بارها به همه تیم‌های فوتبال دنیا نشان دادکه چگونه با کمترین تعداد پاس می‌توان به سرعت از دروازه خودی به دروازه حریف رسید. این نیمه باز هم تعداد گل‌های آفساید جام را بیشتر کرد و گل تیم آفریقایی زمین آفساید اعلام شد.

نیمه دوم؛ ادامه همان جریان

بازی در نیمه دوم هم بیش از حد انتظار روی دروازه‌های 2 تیم دنبال می‌شد. ضد حملات تونس زهردارتر شده بودند و هر لحظه امکان فرو ریختن دیوار دروازه دانمارک روی ضد حملات بیشتر و بیشتر میشد. در سوی مقابل وایکینگ‌های قاره سبز هم تمایلی به از دست دادن 3 امتیاز بازی نداشتند و با انسجامی مثال زدنی به سمت حریف آماده خود می‌تاختند. دانمارکی‌ها هم موفق به باز کردن دروازه حریف شدند؛ اما باز هم این پرچم آفساید بود که بالا آمد تا امروز روز گل‌های مردود بازی در جام نام بگیرد. در نهایت این مسابقه تبدیل به اولین بازی بدون گل جامی شد که در روز دومش 12 گل به ثمر رسیده بود. فرانسه بیشترین بهره را از این مسابقه برد و تقریبا برای سرگروهی بی‌رقیب شد.


نظرات کاربران

برای ثبت نظر خود وارد شوید.

درحال بارگذاری